More texts between angels passing as humans

9 1 0
                                    

YOU'RE PROBABLY SLEEPING NOW                                                                                                                                 BUT I NEED TO CHAT 

I DREAMED ABOUT SINNING AGAIN.                                                                                                                               IT TERRIFIES ME EVEN TO THINK I COULD.                                                                                                                   BUT I COULD SO EASILY. ANYONE CAN                                                                                                                         SO EASILY. IT IS AMAZING THAT THERE ARE SO                                                                                                         MANY HOLY PEOPLE ON THIS EARTH.                                                

                                                                                                       /IF YOU EVER WANT TO KISS SOMEONE                                                                                                                          I HAVE A LIST OF GOOD CLEAN PEOPLE.                                                                                                                  HUMANS TASTE NICE SO LONG AS YOU                                                                                                                                                DON'T FORGET YOURSELF. 

/

I MISS MY WINGS. 

                                                                                                                               /ME TOO BROTHER. ME TOO. 

PREHISTORICWhere stories live. Discover now