Întâlnirea - Capitolul 1

589 30 0
                                    

Astăzi, duminică, am mers la primul meu antrenament de fotbal. M-am trezit, am făcut un duș și m-am pregătit pentru prima mea zi de antrenament.
Este ora 14:30 iar la 15:00 începe antrenamentul oficial. Era toată lumea prezenta asa ca am început mai devreme...
Pe la jumătatea antrenamentului antrenorul se oprește și ne spune ca are o supriza pentru noi. Noi într-un fel neinteresate, adică ce ma rog putea sa fie, doar nu venea prințul pe calul alb(sau poaateee...)
Antrenorul(Andrei) : - Astăzi am o supriza pentru voi. L-am rugat să vină pe la noi ca am niște fete frumoase =) și ca ne-ar prinde bine venirea lui.
Se făcuse liniște, se pare ca chiar aveam speranțe ca va veni printul pe calul lui alb =))
După 5 min de liniște...
Eu(Iris): - Mai vine surpriza sau s-a pierdut pe drum?
Toată lumea începe sa râdă , antrenorul întrerupe gălăgia căci sosise...
Andrei: Bine ai venit! Fetelor el este Ianis Hagi! Îl cunoașteți?
Fetele, pauză... (erau șocate)
Andrei:Iris, îl cunoști?
Iris:Da, am auzit de el
Ianis:Îmi pare bine sa va cunosc
Iris și Ianis și-au tras niște priviri luungi...
Mintea lui Iris: - Nu are cal alb, dar în schimb este ataat de frumos și are niște ochi căprui superbi la fel ca a mei=)
Antrenorul:Și următoarea supriza este...
Mintea lui Iris: - Mai vine un cal alb(oooo, nuuu..) deja mi-a pus capac ăsta nu-mi mai trebuie altul
Antrenorul: -... Ianis va veni la fiecare antrenament al vostru, cum vi se pare?
Iris: Foarte frumos din partea lui!
Ianis:Mulțumesc, orice pentru niște campioane în devenire =)
Și alte priviri lungi între cei doi...
Apoi venise timpul sa se sfârșească antrenamentul...
Mintea lui Ianis: - Mi-a spus antrenorul lor ca are fete frumoase, dar nici chiar asa ca Iris
Iris îi puse capac lui Ianis (reciproc), asa ca el o aștepta pana ce venise de la vestiar.
Ianis:-Sunt Ianis.
Iris:-Sunt Iris
Ianis:Am vrut sa facem cunoștință „face to face” chiar dacă m-a prezentat antrenorul deja
Iris zâmbește...
Momentan 355 de cuvinte
La 6 voturi postez capitol nou

Dragoste la prima vedere 👀💕 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum