• Polska , Dziewczyna , 15 Lat , 1.50 m. Choruje na depresje oraz anoreksję. W wolnym czasie się tnie. Jest demonem .Jej jedyna przyjaciółka jest Japonia. A przyjacielem 3 Rzesza. Oraz ma brata Węgry.
• CN , Chłopak , 18 lat , 2.2 m. Jest zboczony oraz Yandere ( ͡° ͜ʖ ͡°) , Jest stalkerem. Podkochuje się w Polsce. Ma 2 braci: 3 Rzesze oraz Niemca. Jego marzeniem jest zdobycie Polski ( ͡° ͜ʖ ͡°)
• 3 Rzesza , Chłopak , 17 lat , 1.80 m Jest na prawdę spoko , póki nie wymyśli czegoś głupiego xD Ma dużo znajomych i przyjaciół nie to co Polska :")) , Łatwo się wkurwia i nie lubi ZSRR xD
• Japonia , Dziewczyna , 16 lat , 1.60 m Jest mangozjebką , Shipuje wszystko co się rusza xD Kocha Yaoi, Yuri oraz Hentai Jest najlepsza przyjaciółka Polski. Podkochuje się w Korei Północnej ( ͡° ͜ʖ ͡°).
• ZSRR , Chłopak , 18 lat , 2 m.Jest zbokiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ma bzika na punkcie Wódki . Podkochuje się w 3 Rzeszy
( ͡° ͜ʖ ͡°)• Prusy , Chłopak , 20 Lat , 2.10 m
Jest zbokiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) , Podkochuje się w Polsce i chce ja zdobyć.• Korea Północna , Chłopak , 17 lat , 1.75 m. Kocha się w Japoni , Lubi bombowy atomowe. Jest walnięty psychicznie.
• Niemcy , Chłopak , 16 lat , 1.69 m ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jest pracoholikiem oraz kocha piwo.
Nie ma crusha/waifu. :")• Węgry , Chłopak , 16 lat , 1.60 m
Ma siostrę Polskę . Podkochuje się w Austrii. Uwielbia Papryczki.• Litwa , Chłopak , 16 lat , 1.72 m. Podkochuje się w Polsce. Jest zboczony ( ͡° ͜ʖ ͡°).
• Francja , Dziewczyna , 15 lat , 1.63 m. Podkochuje się w Niemczech , Jest rozpuszczona i znęca się nad Polska. Lubi Bagietki i wino , Streszczenie : Głupia Suka ;-; .
• Rosja , Chłopak , 17 lat , 1.90 m. Jego miłością jest WÓDKA ani mi sie ważcie pisać ze AMERYKA bo nie nawidze RusAme ;-; .
• Ameryka , Chłopak , 16 Lat , 1.70 m. Jest zboczony ( ͡° ͜ʖ ͡°) Podkochuje się w Japonii i Polsce . Kocha fastfoody xD
CZYTASZ
❤️ // CN x Polska // ❤️
RomanceHistoria opowiada o 15 letniej Polsce , Która jest demonem i jest dziewczyna nad ktora znęca się jej ojczym oraz uczniowie w szkole.. Pewnego dnia pewien numer do niej napisał i wiedział o niej wszystko.. Okazalo się ze był to CN (Cesarstwo Niemieck...