•Pers.Polski•
?) Spóźniłaś się.. Oraz nie posprzątałaś.. Ty dziwko...
Rzucił we mnie szklaną butelką po czym ta się rozbiła i szkło powbijało się w mój brzuch. Upadłam na ziemie i szkło , które spadło wbijało się w moje plecy.
Polska) A-Aua...
Zaczęły mi się szklić oczy oraz krwawiłam.
?) No~ Nasza mała bezbronna pokraka się boi~
Zaczęłam się cofać bałam się w cholerę to prawda.. Ale miałam tez dość.. Użyłam swoich mocy.. <Niewidzalnych rąk , które przetną wszystko> Moje rany zaczęły się natychmiastowo goić.. Teraz to ten alkoholik się bał jakby demona zobaczył..
?) T-Ty demonie..
Wziął szybko nóż i wbił mi w serce.. Ale to nie zadziałało.. Rana szybko się zagoiła i odcięłam mu rękę na co ten upadł i się za nią złapał.
?) AAAAA! KURWA...
Zaczęłam się śmiać psychicznie.. Kurwa co się ze mną dzieje.. Miałam dość i po prostu przecięłam go na pół..
Leżał i krwawił a ja się śmiałam jak pojebana.. Po chwili się ogarnęłam i zaczęłam sprzątać świeże zwłoki.
Wyczyściłem krew i usłyszałam dźwięk SMS'u odrazu zobaczyłam i był to..
Prusy ._. Ten debil cały czas mi spami serduszkami i wysyła jakieś podrywy. Raz nawet odstawił taki numer , że podszedł pod mój dom i zaczął grać na gitarze oraz śpiewać jakieś romantyczne
piosenki xD
//Konwersacja//
Prusy) Hej~ ❤️
Polska-Ja) Hej?..
P) Jak tam Maleńka~ Wpadniesz ze mną do kina?
Ja) Nie mam czasu jestem zajęta..
P) Ah te twoje wymówki.. Już idę pod twój dom~
Ja) Ani mi się waż debilu..
P) Grzeczniej do pana~
Ja) Po 1. Nie jesteś moim panem zboczeńcu. Po 2. Jak tylko podejdziesz pod mój dom to z niego wrócisz rozcięty na kawałki..
P) Grr~ Jaka groźna~ I ostra~ Lubię takie~ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja) Weź się wal...
P) Z tobą bardzo chętnie~
Ja) Nie nawidzę Cię...
P) Też Cię kocham~Potem odłożyłam telefon i nie odpisywałam.. Jezus jak on mnie wkurwia.. Wzięłam nóż i podwinęłam rękawy. Zaczęłam się ciąć , następnie nałożyłam bandaż i zakryłam rękawami..
Nagle usłyszałam non-stopujący dzwonek do drzwi.. byłam tak wkurwiona , że nawet nie zobaczyłam przez oczko kto to i po prostu otworzyłam. Nie myliłam się.. Był to Prusy i trzymał bukiet kwiatów oraz czekoladki...
P) No hej Mała~
Ja) Mała to jest twoja pała.. ;-;
P) A ty jesteś niska wiec bierz do pyska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja) -,-
P) Daje jej kwiaty i czekoladki*
Ja) Bierze niepewnie*
P) Ooo~ Przyjęłaś..
Ja) W-Weź się zamknij.. >:c
P) Chodź idziemy do tego Kina~ Postawie Ci ;p
Ja) Nigdzie nie idę..
Nagle przyciągnął mnie do sb i pocałował
Próbowałam się odepchnąć.
Wtem zza moich pleców (nie zauważyłam tego) pojawił się Cesarstwo Niemieckie..
Prusy sie odkleił od pocałunku i zobaczył Cesarstwo po czym spierdolił.
Ja) Yyyy.. Ok?
Odwróciłam się i nikogo nie było. Weszłam do domu i wrzuciłam kwiaty do pieca a czekoladki do kosza.
Usiadłam na kanapie i się zrelaksowałam. Zaczęłam oglądać jakiś horror.
#22:14#
Oh.. Już późno.. Wyłączyłam telewizor i poszłam na górę się umyć.
Kiedy już się umyłam ubrałam swoją czarna długa bluzę , Czarne zakolanówki oraz czarne majtki. Położyłam się i zasnęłam.
Wstałam rano o 8:13.
Rozebrałam się i ubrałam się w stylu tomboy oraz wszystko czarne.
Zeszłam na dół , oczywiście nie jadłam śniadania , mimo że ważyłam z 27 kg.. A miałam 15 lat.. Wzięłam swój czarny plecak i wyszłam z domu zamykając go.
Kiedy byłam już w szkole , niby wszystko tak normalnie.. Gdy nagle otworzyłam szafkę i zobaczyłam list..
„Słodka jesteś wiesz~?"
Zdziwiłam się zaczęłam myśleć , że to jakieś żarty. Zachowałam ten list i pomyślałam , że to mógł być Prusy jak zwykle.. Jezu nie lubię go..
Kiedy lekcje się skończyły , wzięłam swoje rzeczy i wyszłam ze szkoły do domu.
Kiedy byłam już w domu zjadłam z 5 pierogów i potem znów się zaczęłam ciąć.. Gdy nagle dostałam SMS..
To nie był Prusy.. To był...
.
.
.• CDN! 624 słowa ->- Do zobaczenia w next rozdziale ( ͡° ͜ʖ ͡°)•
CZYTASZ
❤️ // CN x Polska // ❤️
RomanceHistoria opowiada o 15 letniej Polsce , Która jest demonem i jest dziewczyna nad ktora znęca się jej ojczym oraz uczniowie w szkole.. Pewnego dnia pewien numer do niej napisał i wiedział o niej wszystko.. Okazalo się ze był to CN (Cesarstwo Niemieck...