Ha won p.o.v
Aku melihat Hye Ji dipapah oleh seorang namja.aku cuak.ape tho yg jdi dengan kawan aq.aq berlari ke arah hye ji.aku bow namja dan hyeji
"ha won kan"tanya namja yang agak tinggi.aku mengiakan
"Saya ni pakcik dia.kim namjoon imnida"namja atau pakcik hyeji tu perkenalkan diri
"Tadi saya masuk 7e tengok dia pengsan.tuh yang saya bawak dia ke klinik"jelas uncle(?) namjoon
"Pakcik balikla.hyeji tinggal dengan kawan hyeji."jelas hyeji.eh,tetiba boleh sihat pulak?
"Ok kalau macam tu.pakcik pun nak pergi Busan kejap lagi.ade hal keje.k-alau ade ape ape,telefon ye dear "kata pakcik dia sambil pat hyeji.terpaksa la tengok drama suit menyuit.pakcik dia pun berlalu pergi.aku pun jalan sebelah hyeji.
"Kau ok tak?buat aq risau je"
"Ok la.jom la balik"
Ishh dia ni.aq sibuk risau pasal dia,boleh buat derk camtu je??nasib kawan je,kalau tak memang nk makan penumbuk aq je.
Ha won p.o.v end
Keesokan harinya
Hyeji p.o.v
Aq dan ha won berjalan masuk ke sekolah.uuu rindu nye sch./ceh,baru one day tak gi sch/ .
Gedebuk
"Mianhae--mian.saye taknampak"aduh la.masuk je sch terlanggar namja.dasar diriku clumsy.aq pun kutip la fail aq yg berterabur(?)namja tu pun tolong aq.uissh,ciri ciri laki idaman ni.time nak tengok muka namja tu.....alah,takkan laki ni. Yah,jeon jungkook,bad boy nom 1 dalam sch ni.tak sah la kalau tak kacau orang
"Lah kau ke hyeji.takkan tak nampak aq yang hensem lagikan tampan ni sayang?"kata jungkook sambil memeluk aq. Yah pabo pabo ape yg mamat ni buat.semua mata yeoja pandang aq dengan jungkook.ade yg menjerit konon jeles jeles.muka jungkook ni boleh tahan hensem,pandai main besbol,belajar pandai and bad boy.ramai gak yg minat dia.termasuk kawan aq la,ha won.dulu dulu la
"Yah,jeon jungkook,kau buat ape ni sial(?).peluk aq tak mintak izin"kata aq lalu melepaskan pelukan jungkook.bodohnya dia ni.weh nape aq blushing ni tho?!
"Kau suka aq ye? blushing blushing tu."kata jungkook dengan nada menyakat.tolong jangan perasan pabo!aq dan ha won meninggalkan jungkook.semua mata memerhati aq.aq tau aq cantik.
Hyeji p.o.v end
Jungkook p.o.v
"Kene palau la kawan aq ni.padan muka kau.buat cara baik taknak"kata seon woon dengan nada memerli.eh dia ni.
"Eh kau,serabut betul.at least aq cuba,bukan macam kau.dia suka aq nanti baru kau tau"balas aq.jangan main main dengan aq.ni Jeon Jungkook,konfem dia suka aq nanti.aq dan seon woon berlalu pergi masuk ke kelas.
"Kalau aq try adik kau,amacam jungkook?"ucap seon woon.adik aq,Jeon Somi.boleh tahan cantik jugak.like brother like sister.OHOHOHOHO.
"Sori yer,aq takkan terima kau as adik ipar aq.perangai macam bahabey,ade hati nak adik aq"perli aq amacam,pedas ngak?.baru je sebut,datang pulak
"Yah oppa,mane duit belanja Somi."tanya Somi dengan nada comelnya.comel ke.seon woon yg kat sebelah aq ni,cair ke??.aq pun keluarkan duit dari poket baju aq lalu bagi dekat somi ku sayang.
Jungkook p.o.v end
Kelas hyeji dan ha won
"Bangun.selamat pagi miss"ucap ketua kelas dengan semangat.miss mina,guru bahasa Inggeris mereka memasuki kelas.
"Ok students,today we have a new freinds"kata miss mina sambil memegang buku ditangan.seorang pelajar lelaki dengan memakai pakaian sekolah memasuki kelas itu.mak ai,hensem nye.
"Annyeonghasseyo.kim Seok jin imnida"kata pelajar baru itu sambil bow didepan kawan sekelasnya.
"Awak boleh duduk di sebelah Yoona.yoona ,put your hands up"jelas miss mina.seok jin menuju ke meja bersebelahan yoona.
"Yoona park imnida"kata yoona dengan menahan gelak.
"Kau takpayah nak gedik sangat eh."kata jin dengan nada yg ceria
Hye ji p.o.v
Aq tengok budak baru tu bukan main mesra dengan yoona.rehat pun sesame.sejujurnya,aq suka dia la.tu crush aq ok!haih,takde selera langsung nak makan nasi goreng makcik kantin harini.
"Woi,kau memang tak nak makan ke pompuan?sedekah ke lalat ke"'tanya ha won yg baru sampai dengan tangan ade air Oren
Baik aq makan nasi ni.dah beli memahal,pastu buang.
"Hye ji,ade orang tak dekat depan awak.ade 2 tempat kosong"tanya yoona sambil memegang plastik berisi kentang goreng.aq hanya menggeleng kepala sambil tersenyum.weh,dia bawak kawan dia la.KIM SEOK JIN!!!.dia duduk betul betul depan aq.halamak,nak tercabut jantung cek.
Pergh,bukann main mesra dorang berdua ni.mesti Seok jin ni namjachingu yoona."Hye,kim Seok jin imnida"kata seokjin dengan sopan.cayir makcik.
"H--ye. Hye--ji imnida"kata aq dengan gagapnya.first time kau gagap hyeji
"A--awak ga--gap ke"perli jin.erh dye ni boleh pulak perli aq macam tu.ha won dengan yoona dah gelak.aq hanya memegang leher ku.nasib crush je.kalau tak memang nak bagi penampar je.aq dan jin pun berkenalan dulu...
Pap!
Potong mood betul mamat ni.JUNGKOOK!dia duduk sebelah aq dengan kerusi yang dia curi dari meja sebelah.now,aq diantara ha won dengan jungkook.
"Kau ni jin,jangan kacau yeoja aq.THIS IS MINE."kata jungkook saje je dia kuatkan this is mine.aq pun ape lagi tumbuk la dada dia.memang saje je anak jeon ni.semua yang berada di kantin pandang aq.aq hanya menunduk bawah.malu betul
"Lah,jungkook ni namjachingu awak ke hyeji?serasi betula.sama padan"kata jin dengan menepuk tangan.kyeopta!><).jungkook pun memegang bahu aq.malas aq layan dia.baik aq makan nasi goreng ni.lavi bagus dari layan mamat sewel ni.
"Dengar cerita budak bola sepak balik esok kan.tak sabar nak jumpa mingkyu aq. "Kata yoona dengan mata bersinar.mingkyu pakwe dia,dahtu seokjin ni scandal dye ke.dalam hati aq pun jeles gak.mesti best kan ade pakwe.aq ni mereput la.Ha won mengiakan kata yoona tadi.
"Mingkyu tu namjachingu kau yer unnie"kata jin dengan comel.WAIT!unnie!
"UNNIE?!"tanya ha won kepada jin dan yoona.dia ni macam tau je aq pun nak tanya soklan tu.we use same brains!
"Yoona ni sepupu saye.HOHOHO.lupe nak bagitau korang"
Aq still ade peluang ni.jungkook yg kat sebelah aq pergi dari situ.ntah,dye kata cikgu nk jumpa dia.idk,lantak dye la..
Habis waktu rehat,aq dan ha won ke bilik guru.cikgu hoseok panggil.lepas je keluar dari bilik guru ,aq terlanggar mamat ni. rupa-rupanya eun ji woon.kapten bola sepak.eh,dah balik budak budak ni.bukan esok ke?? whatever,kepoh la kau Hye ji.
"Mianhae,sorry saya tak perasan."kata ji woon lalu menolong aq mengutip kertas kerja yg diberi cikgu hoseok.dah la banyak,untuk satu kelas.and sampai dekat last paper,aq terpegang tangan dia.ush,cepat cepat aq amik ketas tu.
"mianhae terpegang tangan awak"ucap aq sambil bow.
"Gwaechana"ucap ji woon lalu masuk ke bilik guru.tengok macam dia jumpa cikgu kang,coach dorang.
Aq pun cepat-cepat naik tangga menuju ke kelas.ush,berdebar siak jantung cek.sampai dekat kelas,aq pun edarkan kertas yg diberi cikgu hoseok.
YOU ARE READING
[C]First love•JJK•
FanfictionJEON JUNGKOOK FANFICTION VOTE DAN KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Maybe I, I can never fly I can't fly like the flower petals over there Or as though I have wings Maybe I, I can't touch the sky Still, I want to stretch my hand out I want to run, just a bit...