Hyeji hanya melihat keluar tingkap.fikiran dia kosong.jungkook yang sudah memarkir keretanya dihadapan apartment melihat hyeji.dia mengeluh kecil.dia menyentuh bahu gadis itu perlahan
"Woi cik minah,dah sampai ni"kata jungkook.hueji terkejut lalu tersengih macam kerang busuk saja.
"Hihihii sorry"kata hyeji lalu keluar dari perut kereta itu.taklupa juga mengucapkan terima kasih.jungkook hanya memerhati hyeji masuk kedalam apartment itu.dia melihat tempat duduk hyeji.
"Eo?ni mesti hyeji punya"kata jungkook apabila terlihat dompet berwarna biru itu.dia mengambil lalu keluar dari kereta itu.dia memasuki lobi apartment itu
Jungkook mencari kelibat hyeji di lobi.wah,cepat betul budak sekor ni berjalan.ke terbang?
___
Author-kau merepek apa hanat,guna lif la
Jungkook-aah la.budu betul
___
Jungkook menekan butang lif seusai dimarahi author yang ploles. :)
++++++++++++++++
Kaki hyeji berjalan kearah rumah.dia mencari dompetnya untuk ambil kunci rumah nya
"Ala budu la,mesti dalam kete jungkook"katanya apabila didapati dompet hilang.dia berjaln ke arah lif.tetapi,dia telah ditarik seseorang dan mulutnya tertutup.
Dia cuba sedaya upaya menjerit.dia meronta untuk dilepaskan.dia dibawa ke stor tempat menyimpan barang cucian.
"Hai babe"kata lelaki yang menculik dia.hanya mereka berdua saja disitu.
"Myu--myungsoo?"kata hyeji dengan terkejut.apakah?
"Aqlah?kenapa?"tanya myungsoo lalu mendekatkan wajahnya ke wajah polos hyeji.hyeji menepis.dia amat terkejut.lelaki yang disangkakan baik,rupanya berkelakuan Setan
"Myungsoo,kenapa kau buat camni kat aq?"tanya hyeji dengan menahan kemarahan
"Tak tahu la.hobi aq kot.."kata myungsoo lalu menyepak botol plastik ditepi dia.dia gelak sakan
Ok,apa yang lawak ni ?
"Kau bodoh sangat la! Kau taknampak ke yang aq suka kau since darjah empat?!"tempik myungsoo.hyeji hanya diam.dia tidak pernah tahu bahawa myungsoo pernah menyukai dia.
"Boss aq suruh aq bunuh kau,tapi,aq nak rasa kau dulu 'boleh tak?"tanya myungsoo lalu pegang rambut perang gadis itu.hyeji menepis.myungsoo kehilangan sabar.dia menampar pipi hyeji
"Kau!!sebelum aq buat lagi sakit baik kau diam!!"jerit myungsoo lalu menarik rambut hyeji.dia menghantuk kepala hyeji ke dinding.dia juga memijak kaki gadis itu.
"Better kau diam.kalau kau diam,maybe aq takkan bunuh kau?"bisik myungsoo lalu mencium bibir gadis itu dengan kasar.hyeji berasa amat takut.dia tidak berbuat apa-apa.tangan myungsoo membuka baju hyeji.
Pintu bilik stor itu dibuka.dua orang lelaki memasuki bilik itu.
"Jungkook.."kata hyeji yang sedang menangis.disebelah jungkook pula cikgu hoseok.hoseok pergi kearah myungsoo lalu belasah dia hingga pengsan.jungkook berlari ke arah hyeji yang sedang lemah.
YOU ARE READING
[C]First love•JJK•
FanfictionJEON JUNGKOOK FANFICTION VOTE DAN KOMEN DIMINTA ♥️♥️🌙♥️♥️ Maybe I, I can never fly I can't fly like the flower petals over there Or as though I have wings Maybe I, I can't touch the sky Still, I want to stretch my hand out I want to run, just a bit...