Αλεξία (πρωταγωνίστρια)
Η Αλεξία είναι μια αρκετά όμορφη κοπέλα. Φέτος θα πάει Δευτέρα Λυκείου και της αρέσει να γυμνάζετε για ώρες και της αρεσει πολυ να τραγουδαειι. Ζει με την μητέρα γιατί οι γονείς της έχουν χωρίσει. Επίσης έχει 2 δίδυμα αδέρφια. Τον Δημήτρη και τον Πανό. Τώρα θα μετακομίσει στην Εκάλη σε ενα άλλο σπίτι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που ζει τώρα. (Ο Δημήτρης και ο Πάνος τον μισό χρόνο είναι με τον πατέρα τους)
Στέλλα (κολλητή της Αλεξίας )
Η Στέλλα είναι η κολλητή της Αλεξίας και είναι σαν την αδερφή που δεν απέκτησαι ποτέ. Έχουν τα ίδια γούστα σε όλα εκτός από την γυμναστική.
Ηλίας (κολλητός Αλεξίας)
Ο Ηλίας είναι ο κολλητός της Αλεξίας και Του αρέσει το ποδόσφαιρο.Άρης (πρωταγωνιστής)
Ο Άρης παει Δευτέρα Λυκείου, ειναι player και badboy του σχολείου και του αρέσει πολυ το ποδόσφαιρο Και το μπάσκετ. Επίσης και ζει με τον μπαμπά του και τα αλλά δυο αδέρφια του στην Εκάλη και είναι πολύ πλούσιος. Ο ένας αδερφός του πάει Τρίτη Λυκείου αλλα παει σε διαφορετικό σχολείο και τον Λένε Άγγελο και ο δεύτερος αδερφός παει 1 Λυκείου και τον Λένε Χάρη και μοιάζει πολυ με τον Άρη.
Επιπλέων έχει έναν κολλητό τον Νίκο.
(Η μητέρα του Άρη πέθανε και τώρα ο Άρης ζει μονο με τον Χάρη και ο Άγγελος προτίμησε τον μισό χρόνο να μένει στην γιαγιά του ).Νίκος (κολλητός Αρη)
Ο Νίκος παει Δευτέρα Λυκείου και είναι κολλητός του Άρη έχει και αυτός έναν αδερφό τον Γιώργο που παει ίδια τάξη με τον Χάρη τον αδερφό του Άρη.Ηρω (Η πουτανα του σχολείο)
Δεν χρειάζεται να ξέρετε κατι παραπάνω για την Ηρώ η εικόνα μιλάει από μόνη της.. πλουσιοκοριτσο, καια καλα μοντελο.. (εχει μεινει 2 χρονια στη Β' Λυκειου και θα ξαναπαει φετοσ γαι 3η συνεχόμενη χρονιά)
ESTÁS LEYENDO
Why Not...
Novela JuvenilΛοιπόν για να τελειώνουμε μην κάθεσαι τώρα να διαβάζεις βλακείες ΠΑΝΕ κατευθείαν στο Cast!! Α και για να μην το ξεχάσω να ΠΑΤΑΣ ⭐ και να ΣΧΟΛΙΆΖΕΙΣ. 🚫🚫Don't copy my story!!🚫🚫