1.Bölüm

15 1 0
                                    

Sabah mis gibi kokuyla uyandım. Canım karım Cansu uyuyordu. Siyah saçlarından öptüm. Saf, güzel! Benim karım. Evleneni 2 sene olmuştu. Çocuk yoktu. Sağlık sorunumuz yok. Sadece zor karar. Annem isyan ediyor. Torun istiyorum. Bende baba olmak istiyorum. Cansu'ya dediğim de bana zaman ver dedi. Zorlamakta istemiyorum. Kusursuz yüzünü izledim. Akşama kadar izlerdim. Cansu kıpırdandı. Esneyip gözlerini açtı. En güzel ela gözleri sarımsı oldu. Bana baktı. Gülümsedi. Gülümsedim. Alnından öpüp"Günaydın, dünyam",dedim. "Günaydın", dedi. Kaşlarını çatıp"Sen beni mi izledin?",dedi. Onaylar şekilde başımı salladım. Yanakları ten renginden pembeye dönüşüyordu. Utanmıştı, meleğim. "Yanaklara bak",dedim. Boynundan öptüm. Cansu"Çağan utandırma beni",dedi. Utanınca tatlı olduğunu bilse. Yanaklara bak Allah'ım! "Tamam, hadi kalkalım",dedim. Cansu kalktı. Bende kalktım. Üstüme iş kıyafetlerimi giydim. Bir şirkette mühendislik yapıyorum. Cansu aşağıya indi. Elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya indim. Cansu 2 dakka içinde  kahvaltı hazırladı. Beraber oturup kahvaltı yapmaya başladık. "Bugün evden dışarı çıkacak mısın?",dedim. Cansu"Evet dükkana açıcam.  Annem çağırdı",dedi. "İş çıkışı seni alırım",dedim. "Araba ile gelme. Beraber sohbet ederek eve gideriz",dedi. Fikri güzeldi. Sonra tekrar arabayı almaya gideceğim. "Bence seni araba ile alıp eve gideriz. Arabayı parka park edip rahat kıyafetler giyip yürüyüşe çıkarız", dedim. Düşünür gibi yaptı. "Güzel", dedi. Üstünü giyindi. Eşimi bekliyorum. Cansu aşağıya indi. Eşimi süzdükten sonra kaşlarım çatıldı. "Makas nerde?",dedim. Cansu"Ne makası", dedi. "Bu elbisenin modeli çok uzun ya! O yüzden makas ile keselim. Her şey gözüksün",dedim. Cansu kahkaha atmaya başladı. Gamzeleri meydana çıktı. Çatık kaşlarım normal haline döndü. Bu kadın beni şımartmayı iyi beceriyor. Cansu"
Birileri beni kıskanıyor",dedi. Ha! Ne kıskanması! Ben mi? Yok artık! "Ben karım bile olsa kimseyi kıskanmam",dedim. "Diyorsun?",dedi. "Didim", dedim. Cansu düşünceli tavır yapıp"Etek olmadı. Yaz şortum süper olur",dedi. Yaz şortu? Kısa minicik olan yaz şortu! Cansu'nun üzerinde olup erkeklerin bakacağı şort. Ne? HAYIR? GİYEMEZ! Cansu koşarak yukarı çıktı. Kendime gelip peşinden koştum. O şort giyilmeyecek kadın! Cansu dolabından şortu aldı. "Giyme! Bu etek süper oldu",dedim. Cansu"Şort iyi olur. Hava da sıcak",dedi. Kafamı hayır anlamında salladım. Cansu sırıtmaya başladı. Boş anından faydalanıp şortu elinden aldım. Zafer kazanmış gibi şortu elimde salladım. Cansu elimden şortu almaya çalıştı. Boyu benden kısa. Cansu şortu elimden aldı. Tam geri çekilecekken ayağı halı yüzünden kayıp düşerken kıyafetimden tutup beni çekti. Elim belini sardı. Sırtım parke ile buluştu. "Off", dedim. Canım acıdı. Benim meleğim kilo almış ya! Bu ne ağırlık! Öküz gibi ağır! Cansu üstümden  kalkmadı. Kafamı zorda olsa kaldırıp"Kahve de getireyim. Güzel olur dimi?",dedim. Cansu üstümden  kalkıp"Çağan yaşıyor musun?",dedi. Bunun beyni yavaş yavaş azalıyor. Allah'ım sen yardım et! "Yok öldüm! Düştüğüm hallere bak Cansu",dedim. Cansu"Amazon ormanlarına düşmedin kocacığım. Korkma",dedi. "CANSU",diye bağırdım. Cansu odadan çıktı. Bende çıktım. Cansu arabaya bindi. Arabanın anahtarını ne ara aldı bu? Kadınlardan korkulur!

  İş yerine geldik. Cansu arabadan inip"Kolay gelsin! Çağan dikkat et! Sana asılan olursa ara beni",dedi. Asılan biri mi? What? "Cansu",dedim. Sıkıntılı bir şekilde. "Efendim",dedi. "Bana asılan biri var",dedim. Cansu"Kim?",dedi. Tatlı kaşları çatıldı. "Sen",dedim. Cansu"Gebertirim onu ben. Merak etme",dedi. Gülmeye başladım. Jeton yeni düşüp"Çağan",dedi. "Bay",dedim. Gaza basıp kökledim...

İş çıkışı arabaya bindim. Restoranta girip karımı alıp arabaya bindim. Eve geldik. Arabayı park ettim. Rahat kıyafetler giyip eşim ile mahallede gezmeye başladım. Cansu"Bugün çok güzel bir şey oldu",dedi. "Ne?",dedim. Cansu"Lösemili çocuk geldi. Çağan çok tatlı! Sanki benim çocuğum gibi hissettim",dedim. "Allah yardımcısı olsun. Kendi çocuğun gibi hissettin demek",dedim. Mesajı almış gibi"Çağan",dedi. Koşmaya başladım. Karım da koşmaya başladı. Cansu yoruldu. Geri de
kaldı. Geri dönüp kucağıma aldım. Cansu"Çağan indirsene beni",dedim. Çağan"Yoruldun, bebeğim",dedi. Bir süre daha yürüdük. Eve gelip duş aldım. Benden sonra Cansu duşa girdi. Saçımı kuruturken karım içeri girdi. Yüzü güzelleşmiş. "Birtanem",dedim. Mis kokulu saçından öptüm. Ne kadar güzel...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SafımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin