Kelataan aikaa 18 vuotta taaksepäin, hänen syntymäänsä. Rosen syntymään. Hänen vanhempiensa mielestä se oli kaunis nimi, asuivathan he kuitenkin Rosetownissa. Hänet kuitenkin tunnettiin kaikkialla paremmin nimellä Hoodiehead, monet eivät edes tienneet hänen oikeaa nimeään. Vain hänen sukunsa kutsuivat häntä Roseksi.
Rose oli pieni suloinen tyttö, jolla oli isot merensiniset silmät, sekä pähkinänruskeat hiukset. Hänellä oli myös pieni siro nenä, sekä hymykuopat.Toukokuun neljäs, Hoodieheadin syntymäpäivä. Hän herää 6:36,laittaa kaiuttimen päälle, avaa spotifyn, ja kuten joka vuosi, hän valitsee biisin Born this way.
Tämän jälkeen hän kävelee meikkipöydän ääreen, tekee tapansa mukaan näyttävän silmämeikin, tällä kertaa käyttäen kaikkia sateenkaarenvärejä. Hän suoristaa hiuksensa, jonka jälkeen hän kävelee vaatehuoneeseen, valitsee mustan lyhyen kellohameen, valkoiset polvisukat, mustat ranteen peittävät hansikkaat, sekä mustavalkoraitaisen t-paidan, jossa on pieni kuollut ruusu printti.
Hän menee keittiöön, jossa hänen kämppiksensä Pixie teki kahvia. Pöydällä oli pieni pyöreä valkoinen kakku, jossa luki "vuosi lähempänä kuolemaa. Onnea Hoodie!" kirkkaan keltaisella kuorrutteella.
- Toi teksti, tiiät että vihaan tota värii, Hoodie nauroi.
- Joo, must se teki tohon kakkuun kivan lisän. Vihaat keltast, et tykkää valkosest, ja sanoit just noin kun mulla oli synttärit, Pixie sanoi hymyillen.
- Good job, näyttää ihan ammattilaisen tekemält.
Hoodie ja Pixie söivät niin paljon kuin jaksoivat, mutta sitten tuli jo aika lähteä kouluun.
- Hemmetti, bussi lähti just. Voitko viedä mut samalla? Pixie kysyi.
- Joo kai mää voin, Hoodie vastasi.
Pixie ja Hoodie ottivat nahkatakkinsa, Hoodie mustan ja Pixie Valkoisen. He kävelivät ulos, ja Hoodie näki kuinka hänen moponsa oli kuorrutettu spray serpentiinillä.
- Ei vitsi.. Luulin et kakku ois ollu ainoo yllätys.
- En mä tätä tehny.
Hoodie otti pari askelta eteenpäin, ja juuri sillä hetkellä Hoodien poikaystävä Rocky hyppäsi mopon takaa.
- SUPRISE! Rocky huudahti.
- Ei herranjestas mä säikähdin, Hoodie sanoi ja halasi Rockya.
- Mennääks kaikki samaa matkaa? Rox, mis sun mopo on? Pixie kysyi samalla kun nosti kypäräänsä maasta.
- Se on tän talon takana. En halunnu tuoda sitä tänne ku se ois pilannu yllätyksen, Rocky kertoi.
Rocky haki moponsa ja kaikki ajoivat samaa matkaa kouluun.
YOU ARE READING
Her 18th
Teen Fiction⚠️trigger warning⚠️ Tämä kirja sisältää itsetuhoisuutta, päihteitä, sekä seksuaalista ahdistelua & hyväksikäyttöä. Lukeminen omalla vastuulla. Hoodieheadin 18-syntymäpäivä alkaa vallan loistavasti kakulla ja fancyllä mopolla, mutta eskaloituu nopeas...