Hoodie oli hämmästynyt huoneen puhtaudesta. Oliko Eric siivonnut Hoodieta varten? Huone oli ollut lukittuna koko bileiden ajan, eli kukaan ei voinut käydä siivoamassa.
-Damn, Hoodie sanoi edelleen tutkien katseellaan huonetta.
Eric näytti hämmästyneeltä, vaikka tasan tarkkaan tiesi huoneensa näyttävän melko vaikuttavalta.
Hoodie istui säkkituolille, suuren vihreän lohikäärme pehmolelun viereen.
Huonetta ympäröivät led-valot, joiden väriä Eric vaihteli kokoajan, ikään kuin löytääkseen oikean värin. Hän päätyi loppujen lopuksi kuitenkin laittamaan ohjelmoidun väriä itsekseen hitaasti vaihtavan vaihtoehdon.
-Lonkero? Eric kysyi ja ojensi Hoodielle sinistä, kylmää lonkeroa suoraan mini jääkaapista.
Hoodie hymähti, tarttui lonkeroon, ja alkoi hörppimään sitä.
Eric otti puhelimensa, ja käveli laittamaan huoneessa olevan kaijuttimen päälle, avasi spotifyn, ja laittoi soimaan the neighbourhood- bändin albumin Wiped out!
-Vitust sälää, Hoodie totesi, tutkiessaan Ericin miljoonia fani julisteita, figuureja, kirjoja, yms.
-Joo on mul vähä, Eric vastasi hymyillen.
-Ihan kivasti.
Hoodie ja Eric juttelivat vartin, kunnes he tylsistyivät.
-Shottikisa? Eric kysyi virnuillen.
-Well i mean..Miksei? Hoodie vastasi, ja nousi säkkituolilta.
Kaksikko meni keittiöön, ja ottivat pullon 83% vodkaa, sekä kaksi shottilasia. He palasivat huoneeseen, ja alkoivat kisaamaan.
Ensimmäiset 5 shottia olivat helppoja olivathan he jo valmiiksi hieman hiprakassa. Kymmenes shotti, ja Hoodie huudahti Ericille:
-TOTE?
-The fuckk.... Totuus? Eric vastasi ja hymyili vielä enemmän.
-GODDAMNIT. Ok öö... saanks vaihtaa biisin? Hoodie kysyi ja otti uuden shotin.
-Sure. Mut öö nyt jos pelataa tätä, päätetääks shottikisa tasapeliin?
-Toki? Hoodie sanoi, otti ison ryypyn suoraan pullosta, ja vaihtoi kuunneltavaksi albumiksi marina and the diamonds - electra heart, ja alkoi tanssimaan musiikin tahtiin.
-Nice, mun vuoro. Tote?
-Hmm..TEHTÄVÄ! Hoodie huudahti.
-Oi,, hmm... Ota paita pois.
-Wait mitä? No jaa, miksei, Hoodie, jonka pää jo oli ihan sekaisin alkoholin määrästä, otti paitansa pois, jonka alta paljastui hänen mustat rintaliivinsä.
-Lol, Eric sanoi ja joi lisää.
-Mul oliki jo kuuma, tackkk ja sillee. Mut tote? Hoodie sanoi tanssien.
-Ehkä mäki ny tehtävän sit otan.
-Hmm, emmätiiä. Ota säki paita pois nii voidaa matchmatch, Hoodie hihitti.
-Jaa sellast sitte, Eric sanoi ja veti paitansa pois. Kuten arvata saattaa Ericin vartalonmuodosta, paidan alta löytyivät kuulkaa sellaiset lihakset, että kuka tahansa teini olisi kateellinen, eikä Hoodie ollut poikkeus. Hoodien leuka valahti auki kuin menkat housuihin, ja hän päätyi tuijjottamaan erityisesti Ericin vatsalihaksia,
-WWOW, hän katseli.
-Okei et voi olla noi yllättyny mu äbseist, näit ne jo aijemmi puhelus? Mut siis,, tote?
-TEHTÄVÄ! Ja siis onha noi aikamoiset livenä.. Like oh damn.
-Haha, taas tehtävä.. En keksi mitään.
-Cmon, joku vaan.
-Joku vaan? Ok pussaa mua.
-Ok en tarkottanu et- tai no. Miks ei? Ei Rocky saa koskaa tietää, right? Eihän tää ees oo eka kerta kun pussataan tän illan aikana.
-Sitä mäkin? Eric sanoi ja otti pari askelta Hoodieta päin.
Hoodie hätkähti, mutta eteni sitten Ericiä päin.Siinä Hoodie taas seisoi, Ericin edessä. Vielä voisi perääntyä. Tyttönen nousi varpailleen, ylettääkseen Ericin tasolle. Hän kietoi kätensä Ericin kaulan ympärille, ja työntyi pehmeästi tämän huulia vasten. Nopeasti pieni harmittomaksi tarkoitettu pusu vaihtuikin suudelmaksi. Eric nosti Hoodien, ja vei hänet pöydän päälle, jonka jälkeen kietoi kätensä Hoodien ympärille.
Hetken päästä he lopettivat, ja nauroivat äskeiselle. Alkoholi tosiaan tekee ihmeitä.
-Hitto. Tulipa nälkä, Hoodie tokaisi. Ei hänellä ollut niinkään nälkä, hän vain halusi ajatella jotain muuta kuin Rockya, ja sitä kuinka pettää häntä parhaillaan.
-Same. Keittiöö? Eric sanoi, ja avasi huoneen oven odottaen kuitenkin toista.
-Tuun peräst, Hoodie sanoi, ja vaihtoi spotifyn youtubeen. Hän ei koskaan oikeastaan osannut käyttää spotifyta, helpompi laittaa youtubesta tiettyjä kappaleita. Tällä kertaa, hän valitsi lil peep & lil tracy - favourite dress. Hän käänsi musiikin täysille, kuullakseen musiikin selvästi toiseen huoneeseen, ja suuntasi keittiöön lauleskellen.
-Hyvä biisi, Eric sanoi Hoodien saapuessa keittiöön.
-Juu...
-Onks joku hätän?
-Ei. Ruokaa?
-Aa joo siis tos on ainaki karkkii, ja limuu mut jos haluut jotai oikeet ruokaa nii voidaa tilaa pizzaa?
-Selviin karkil, Hoodie sanoi ja kaappasi ison kulhon täynnä erilaisia hedelmä karkkeja.
Hän vei kulhon kanssaan takaisin Ericin huoneeseen, ja istui taas säkkituolille syöden karkkejaan.
Eric käveli perässä, ihmetellen mikä Hoodieen yhtäkkiä tuli. Hän meni Hoodien viereen, ja avasi heidän edessään olevan television. Hän avasi netflixin, ja sieltä jälleen kerran frendit.
Hoodie nojasi Ericiin. Hänelle tuli parempi mieli, heti kun kuuli sarjan intron. Hetken päästä muistot Rockysta tulivat takaisin hänen mieleensä, joten hän nappasi kaukosäätimen, ja sammutti telkkarin.
- Fffuck... En jaksa enää. Missä mun puhelin on? Hoodie sanoi ja alkoi etsimään katseellaan puhelintaan.
-Mitäs? Eric hämmästeli, ja haki Hoodien puhelimen keittiöstä, jonne hän oli sen jättänyt vahingossa.
-En jaksa, ku kokoajan mietin et mitä jos Rocky saa tietää kaikest.. täst. Ny lähtee.
-Okei oot vähän päissäs mut joo ehkä ihan hyvä vaan.
Hoodie avasi whatsapin, ja laittoi Rockylle viestiä.
-"moi. En vaa pysty jatkaa meitä just nyt... parempi vaan eroo tässä vaiheessa ennenkun mulla menee kokonaan moti kaikkeen?"
-Joo toi on hyvä, Eric kannusti ja halasi paidatonta tyttöä.
Hoodielta pääsi pari kyyneltä, jotka hän kuitenkin ilmeettömänä pyyhki heti pois.
Hän heitti puhelimensä eteensä, ja nousi ylös.
-Nouse. Haluun lisää halei.
Eric naurahti, ja nousi seisomaan. Hän käveli halaamaan Hoodieta.
Siinä he halailivat jonkin aikaa, kunnes Hoodie oli täysin rauhallinen taas.
-Hehe... onks sul boner...? Hoodie naurahti leikkisästi, ja työntyi kauemmas Ericistä huomatessaan..... outouksia.
Eric virnisti, ja tarrasi Hoodien käsistä kiinni.
-Mit—, Hoodie säikähti, mutta ei ehtinyt pakenemaan tilannetta, kun Eric jo intohimoisesti suuteli tätä. Hämmästyneenä, Hoodie suuteli takaisin.
Eric työnsi Hoodien sängylleen, ja pusuilemaan tämän kaulaa. Hoodieta alkoi ahdistaa ettei päässyt pois, mutta hän yritti nauttia hetkestä, eihän hän sentään ollut varma mitä Eric oli tekemässä. Vielä.
Yhtäkkiä hän tunsi Ericin käden piupiullaan, joten hätkähti ja kiljahti.
- Älä-
Eric ei lopettanut. Päin vastoin. Hän jatkoi tekemisiään entistä kiihkeämpänä.
-Älä viitti olla tollane boomer.. mehän vaan biletetään vähän. Sehän illan tarkotus oli...
Hoodien ajatukset pysähtyivät. Eric nousi hetkeksi, laskeakseen housunsa, sekä Hoodien hameen. Hoodie ei kännipäissään tajunnut paeta, joten hän jäi makaamaan sängylle.
Ihan sekunnissa, hän tunsi Ericin työntyvän sisäänsä. Hoodie sulki silmänsä. Hän yritti rimpuilla pois, mutta ei onnistunut siinä. Kyyneleet valuivat hänen kasvoiltaan. Eric vaikutti nauttivan hetkestä.
-Vitun..Tyhmä... Hoodie yritti saada Ericiä lopettamaan, tuloksetta.Ericin ollessa valmis, Hoodie otti kaikki tavaransa, karkit mukaan lukien,juoksi alakertaan, ja lukittautui vessaan. Hän itki enemmän kuin koskaan. Ajatukset vilisivät hänen päässään. Millään ei tuntunut enää olevan väliä. Hän söi karkkejaan, ja kuunteli puhelimestaan lord huronia.
YOU ARE READING
Her 18th
Teen Fiction⚠️trigger warning⚠️ Tämä kirja sisältää itsetuhoisuutta, päihteitä, sekä seksuaalista ahdistelua & hyväksikäyttöä. Lukeminen omalla vastuulla. Hoodieheadin 18-syntymäpäivä alkaa vallan loistavasti kakulla ja fancyllä mopolla, mutta eskaloituu nopeas...