2

24 4 0
                                    

Ne-am culcat, iar pe dimineata i--am gasit pe mascaricii astia aici, facandu-ne poze...M-am ridicat sa iau mini-oglinda, si ce sa vezi? ne-au facut mustati si ne-auu si machiat....

Eu:Manacava-r unicorni de morcovi tampiti ce sunteti!!!

Atunci Niall s-a trezit si s-a speriat cand s-a uitat in oglinda....

Ne-am dus sa ne spalam si Niall a inceput sa rada...

eu:De ce razi?

Niall:Pentru ca...arati caraghios...

Eu:EU?! Uita-te la tine...si atunci l-am stropit cu apa, el facand la fel...si asa a inceput bataia cu apa...Apoi ne-am sters de machiaje...

Ma doare burta!

Niall:O chem pe Agnes. A adus-o pe Agnes

Agnes:E luna cu problemee..(sper ca v-ati dat seama)

Niall veni dupa usa

Niall:S-a intamplat ceva rau?

Eu cu Agnes vorbeam daca sa ii spunem sau nu...

Agnes:Spune-i

eU:Da spune-i tu...Eu nu ii spun nimic...

Agnes:Fie ... Deci i-a venit problemele...Alea...

Nial:oooo...Ai nevoie de ceva...? de la farmacie...?

Eu:Aam...Da...Niste pastile de burta,,,te rog..... :)

Nial:Cum sa nu...

Niall P.O.V

Ma duceam la farmacie pentru printesa mea...Cred ca incepe sa imi placa de ea.... Si nu e de rau..Nu?

Am ajuns la farmacie, am luat pastilele, si am intrat in casa...In seara asta vreau sa mergem la o intalnire...

Agnes P.O.V:

Harry tot ma tragea la el in camera...

Eu:Harry..? Ce tot vrei? spun eu plictisita si ingrijorata...

Harry:Pe tine

Eu:Harry, iar ai baut?

Harry: nu!

EU:Si atunci? ai inebunit?

Harry:Te vreau babe! Te iubesc! si incepe sa ma sarute foarte apasat, eu raspunzandu-i

Eu:Harry, daca ma vrei, macar invita-ma la o intalnire...sau ceva de genu!

Harry:Offf....Daca vrei tu sa fie mai greu....spune bosumflandu-se....

Eu:Da...vreau...

Harry:Vrei sa vi la o intalnire cu mine?

Eu:Asa mai merge...DA!

Harry:Este!!spune harry si ma saruta din nou, acum lipindu-ma de perete si eu punandu-mi picioarele pe abdomenul sau...

Dupa 2 saptamani:Nota autoarei:

Au trecut doua sapatamani foarte interesante pentru Aimee, Agnes si baieti...Aimee cu Niall sunt foarte apropiati, Agnes cu Harry au iesti la o intalnire la un restaurant fitos, dar dupa ce au terminat de mancat s-au dus sa se plimbe prin parc si sa alerge ca niste prosti..Zayn s-a logodit cu Perrie...Liam cu Danielle sincer nu stiu ce fac...Si Louis cu Elenour s-au certat dar s-au impacat innapoi...

Maine era ziua lui Aimee..Si se tot intreba daca baietii stiu...

Aimee P.O.V:

Maine e ziua meaa..Stai, stai, stai...Nici nu-mi pasa...Adica imi pasa...dar...ma fac mai batrana...:( Mdea...Cred ca ma duc sa-mi fac ceva de mancare...Mi-e foame...Mam dus jos...si ce sa vezi? 5 spiridusi....

-Neata spiridusilor

Ei-Hei

Niall-Ti-e foame?

-De undr stii?

Niall-Sunt magician...

cand am intrat in bucatarie....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 14, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire din intamplareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum