34 -koncert

589 74 61
                                    

Včera 13.7.2019 se uskutečnil koncert v České republice ve Slavkově u Brna.Bylo tam 12 000 lidí.
Uskutečnilo se i Q&A a meet & great, které probíhalo v zámku.

M&M jeli v pátek do Osla, kde přespali a ráno letěli sem do ČR, do Prahy.Odtamtud jeli autama.Jelikož jeli přes D1, kde jsou kolony velký jak kráva, jeli s policajtama před nimi.

I tak ale moc nestíhali a při Q&A se nedostalo na všechny otázky, protože se nestíhalo.

Do areálu poušteli asi o hodinu později.S tím že vyhazovali úplně všechno jídlo a pití.

Byly dvě předkapely, Slza a Tomáš Boček.Slza měla velký úspěch, dav zpíval, tleskal a ječel a Petr Lexa byl nadšenený.Když jsme začali řvát "ještě jednou" přišli a zazpívali ješte asi dvě písničky.

Tomáš Boček tak velký úspěch neměl.Celý den byly malé přeháňky a před tím, než přišli M&M pršelo asi nekvydatněji.Déšť ale ustal asi 20 minut před show M&M a na dvojčata už svítilo sluníčko.

Díky třem velkým obrazovkám viděli všichni, akorát plno "chytrých" rodičů si dalo svoje děti na ramena a spousta lidí nevidělo jak M&M, tak chvílema ani na obrazovky.

Martinus zapomněl text u Guitar a místo textu zazpíval ,,I don't know the lyrics" což všechny rozesmálo.

Když chtěli M&M udělat fotku i s vlajkou, zeptali se jestli máme vlajku.Nějaká slovenská MMerka v ten momet zvedla slovenskou vlajku a Marcus jí řekl, že tu ne, že to je špatná vlajka.Nakonec tu naší dostali.

V celém areálu se platilo dobíjecíma náramkama, což bylo mnohem pohodlnější.Jídlo a pití bylo docela drahé, ale zas tak hrozné to nebylo.Náramek jsme si mohli nechat.

Byl tam stánek s merchem.Byla tam Summer kolekce, kšiltovky, plakáty, knížka, popsockety, náramky,...
Bohužel tam nebyla Soon kolekce.

V půlce koncertu Marcus sám od sebe řekl ,,Český holky, hezký holky" a bylo mu opravdu dobře rozumět, takže celý dav šílel.

Celý koncert proběhl v klidu bez nějakých dramat.

Jedna holka se na Q&A zeptala co si myslí o drama v m&m family a jestli by to mohli nějak uklidnit.Marcus odpověděl, že je to dobrá otázka, že o dramtech ví a že mu to příjde zbytečné:,,Jsme jedna velká rodina a neměli by jsme se rozdělovat země proti zemi, nebo něco takového" řekl a měl naprostou pravdu.

Hodně lidí čekalo před Grand hotelem v Brně, ale M&M se tam nakonec vůbec neukázali.Hned po koncertu odjeli nejspíš do Prahy, kde přespali a dneska letěli domů.

M&M vypadali při koncertu opravdu šťastně a bylo vidět že si to užívají.Říkali plno hezkých věcí, ale kdybych si je měla pamatovat, musela bych se asi zbláznit.

&&&
BYLO TO NĚCO ÚŽASNÝHO😭😍dostala jsem infarkt když jsem je viděla naživo🤤každopádně jsem byla celkem vzadu a přes děti, který byli na ramenou svejcj rodičů, jsem neviděla skoro nic:)Jinak byl celej koncert dokonalej, m&m byli dokonalý a už se nemůžu dočkat tour 2020😍😍❤️
kdo tam byl takyyy?

FAKTY O M&M, které ještě nevíte!Kde žijí příběhy. Začni objevovat