MMers říkají že nám M&M poslední dobou strašně lžou.Dokonce vznikl i edit, kde jsou všechny momenty kdy nám M&M lhali.To video má sotva 15 vteřin:)
Tak tady mám pár "lží" které slyším nejčastěji a které bych chtěla objasnit.
1.M&M na streamu řekli že eMMa je na cestě do Osla i když v tu chvíli byla na cestě do Thajska.MMers je za to strašně zjebali že nám "lžou".JENŽE ONO NIKOHO NENAPADLO ŽE EMMA VÁŽNĚ BYLA NA CESTĚ DO OSLA, PROTOŽE JÍ ODTAMTUD LETĚLO LETADLO DO THAJSKA.A nebo se prostě spletli.Nemusí vědět o každém pohybu jejich sestry ne?
2.Jednou na streamu, když oznámili že budou mít koncert v Řecku, se šeptem zeptal Marcus Erika ,,Máme říct že je tohle poslední koncert?" a on odpověděl ,,Ne".NECHÁPU PROČ SI TO VŠICHNI HNED VZALI JAKO LEŽ, PROTOŽE ONI NIKDE NEŘEKLI JESTLI BUDOU KONCERTY NEBO NE.Jenom nám to prostě nechtěli říct.Nechtěli nás zklamat.NIKDE NEŘEKLI ŽE JEŠTĚ BUDOU KONCERTY.ONI PROSTĚ NEŘEKLI NIC.
3.Jednou na jejich stream přišla eMMa a říkala něco v tom smyslu ,,Psala jsem vám na Snapchat." na to jí Marcus pošeptal do ucha ,,eMMo neříkej že máme Snapchat" a ona řekla ,,Ne já nemám Snapchat".To si hned všichni MMers pobrali jakože nám lžou.ONI NIKDY NEŘEKLI JESTLI MAJÍ SNAPCHAT NEBO NE.A ano mají ho, soukromý, který ví asi jenom 1% MMers, protože ho našli.A TAKY BY JSME MĚLI RESPEKTOVAT JEJICH SOUKROMÍ, TAKŽE KDYŽ NECHTĚJÍ ABYSME VĚDĚLI ŽE MAJÍ SNAPCHAT, TAK BY JSME TO MĚLI TOLEROVAT.Toť k "lžím" od M&M:)
&&&
Prosím, nebuďte tak sobecký🙏🙏M&M neudělali žádnou hnusnou věc vůči nám🥺💞💞
ČTEŠ
FAKTY O M&M, které ještě nevíte!
FanfictionMyslíš ze víš všechno o slavých norských dvojčatech? A co když ne?Pojď se přesvědčit! Tady najdeš fakty jak o M&M, tak i o jejich rodině, teamu atd. Have fun!