❁Smut 1❁

27.6K 209 377
                                    

Gece saat 00:00

Jennie Kim❁
Ah o kadar çok özledim ki lisa'yı onu öpmek benim en büyük favorilerden bitanesi.

Hemen lisa'ya mesaj atip buraya gelmesini söyledim. Oda itiraz etmeden gelmişti.

"Hoşgeldin"

~Hoşbulduk

Biraz konusup sohbet ettikten sonra film izlemeye karar verdik bir g×g film'i acmistim ama lisa bilmiyordu.

+18 sahnelere dayanamayacağını bildiğim için bilerek actim.

Ve bekledigim sahne gelmisti o sex sahnesi.

En sonunda dayanamadi ve;

~Jennie Sex yapalım.

"Sorman yanlış bebeğim"

Diyip dudaklarına yapıştım onub kucağına oturup öpmeye başladım ayni zamanda kucaginda dans ediyordum beni yukari odaya cikardi ve yataga atti daha sonra boynumdan öpmeye başladı bende inliyordum ah şu kiz.

Üstümdeki tisortu hizlica çıkardı ve atti daha sonra etegimide cikardi bende onu soydum ve ic çamaşırları ile kalmistik.

Dudaklarimdan baslayip asagi dogru gitmeye basladi.

Elini vajinama koydu ve oksamaya basladi ayni zamanda dudaklarımdan  öpüyordu.

"Da-daha h-hizli"

Cok siddetli bir sekilde vajinami oksuyordu cigliklarim evi kaplamisti.

Bu sefer ben lisa'yi altıma aldim ve memesini öpmeye başladım ah tadi cok guzel.

Meme uclarini emiyordum ah cok zevkli amina koyim.

Daha sonra vajinasini ile oynamaya basladim zevk aliyordu

Vajinasinda dans ediyordum bir yandan öpüyordum.

Tekrar dudaklarini öpmeye basladim beni kendisine çekiyordu bende öpüyordum.

~Kafama otur bebegim

Dedigini yaptım ve oturdum eli ile vajinamin yanaklarini kavrayip yalamaya başladı.

"Ahhh ço-çok g-gu-zel de-vam et askim"

Cok hizli yaliyordu bosalmistim.

Beni altina aldi üstümde zipliyordu kollari havada dans ediyordu bende zevk aliyordum.

Ayağa kalktik lisa önümde eğildi ve kalcasini vajinama yaslayip oynamaya basladi bende onun kıçını okşuyordum yukari aşagı yapıyordu.

"Seni seviyorum amina koyayim"

~bende seni

Dedim ve onu kendime çekip optum.

💜

be mine ❁ jenlisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin