Ce pat mă ?

43 5 1
                                    

Marina Pov

Laito : Și ce îți place să faci ? Adică cu un băiat când ești singură în cameră.

Marina : Nu e cea mai bun întrebare și nici nu ar fi o conversa bună . Și ca să ști nu caut futai.

Laito: * poker face *

Eram cu Bulangiul asta și se trezește să pună întrebări din astea ...Vai de viața mea , cum plm să fie toate camerele în renovare ... bă vreau la Anna și la Maria acum..

Oare ce fac nebunele ?

Maria Pov.

Mă plictisesc ...Nu e nimic de făcut și Shu ăsta e un pervers al draq . CE PLM FAC AICI ? Marina , Anna unde sunteți? Cine plm ma pus să vin aici ?

Anna pov.

Bă cică la fața de portbagaj el nu doarme în pat ...De pe ce plm de pat doarme ? Inf .. mi-o dat niste explicați de câcat ca să ajung în cameră .
Nu știu unde sunt , cred că printr-o parte a conacului ce arată mai rău ca , camera lui Camelia ...

Fă Marină unde plm ești acum nebuno ? Fă Mărie dragă unde ești surata mea ?

Marina Pov

Marina : Ce cameră superbă ...e așa roșie pe placul meu .. și e și un pat mare ...Stai un pat ? Unde e patul meu ?

Laito : Păi chiar tu ai spus că e un pat mare și m-am gândit că nu ai nevoie de unul pentru tine .. deci Bich-chan eu voi dormi cu tine asta dacă vom dormi ..

Marina : Auzi bă săracule , am încercat să nu fiu de-aia fără bun simț da văd că cu tine nu merge așa...
Ascultă la mine, eu nu dorm cu tine în pat e de ajuns că am acceptat să dorm cu tine în aceiași cameră, Da!?

Laito : Bich-chan nu cred că ți-am permis să vorbești așa cu mine ....Dar tu de azi îmi vei juca jocul ...

Marina : Bă să te f** .......

Ce plm ăsta ma prins de mână și mă miroase ....Ai de plm...

Marina : Viollll.....Viollll...Lume mă violează......

Laito : Încă nu am făcut-o , dar dacă îți dorești așa tare ...

Ultimul lucru pe care l-am văzut a fost cum ma mușcat săracul ăsta ....

Maria Pov

Maria : Bă Shu ce muzică asculți ?

Shu : * cu rânjet pe buze * Ce îți pasă ? Nu este interesant oricum.

Maria : Mai făcut curioasă ...Spune ce asculți ?

Shu : Zzzzzzz

Maria : * se apropie de canapeaua unde era Shu , dar acesta o trage în brațe fix când să îi ia căștile din urechi .

Shu : Vroiam să îți spun că tu îmi vei fi cină acum...* Își îndreaptă bărbia de câtul acestei fete și o mușcă.

Maria: Satana.....

Anna Pov

Am ajuns la o ușă faină , este albă cu un mâner în formă de trandafir ...
Deschid eu ușa , bă e o cameră albă , faină ....

Bă ce plm ? E un sicriu...
Bă față de portbagaj vrea deja să mă omoare ,ai de plm!
Bă de când am vrut un sicriu , bine , hai să mă bag în el... și când apare ăla îl speri ,răzbunare !

Autor Pov

Și așa fata cu parul șaten intră în sicriu ... așteptând să vină făt frumos ca să-l sperie ..

Subaru Pov

Oare pitica o fi ajuns în cameră , Da cred că s-a pierdut...Nu îmi pasă , deși mi-e foame.

Autor Pov.

Astfel făt frumos plecară s-o caute pe fata cu parul șaten .
Ajunsese la locul unde aceasta era întemnițată .

Subaru Pov.

Îi simt mirosul ..Ăăăă...ce pula mea face în patul meu....

Anna Pov .

Cred că o venit muie ...

Anna: Măiiiiiiii! Te-ai spăriat ?

Subaru: Fă pitică draqu ce pula mea faci în patul meu ?

Anna: Ce pat mă ? Asta e sicriul unde ai vrut să mă bagi după ce mă omori .

Subaru : Fă în ăla dorm eu . Dă-te jos din el..

Anna: Adk ? Vrei să spui că aici o stat Înălțimea ta jegoasă.....Iuuuuuu...

Subaru : Tsk...o femeie mai handicapată ca tine nu am văzut !
Ești sigură că nu te-o părăsit părinți în maternitate și te-o furat o maimuță

Anna : Da m-o furat o maimuță , Maimuța mă-ta .

Subaru : Te omor !

Ce draq ai, mă?  Diabolik Lovers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum