Kapıda hae sun vardı jaeyle beraber hae suna anlattık hiç bi düzen bozulmıycaktı aynı şeyleri soo yunada anllatık.
Hae sunla eve giderken soo yunda bizimle yaşamak istediğni söyledi bizde tamam dedik ama jae biraz üzülmüştü.
(Hae sunun ağzından)
Artık evde 9 kişi olcaktık jhope 7 artı 4 bi ev yapcağnı söylemişti çocuklarla ilgileniyordum sonuçta evde 6 çocuk vardı.
O gün biraz midem bulanıyordu çocukları momoya bıraktık momoda 1 haftaya kadar ji woon evlemecekti.
Hastaneye gittim doktor bana dediki:Bebeğin olcak hamdd daha 1 haftalık olmuş dedi.
Doğum yapalı 2 ay olmuştu çocuklarım küçüktü evde 7 çocuğa nasıl bakcaktım hemde tek başıma jhope işte olcak.
Eve gidince çocuklara hamile olduğmu söyledim çocuklar çok sevinmişti ama soo yun biraz üzülmüş görünüyordu.
Yanına gittim noldu dedim kardeşim doğunca babam beni sevmiycek dedi baban seni hep seviyo bunu unutma diyip aşağıya indim.
Jhope dediki:erkek olursa adı jin kız olursa wonyoung dedi bende tamam dedim.
Bebeğimiz olmadan ona alışveriş yapcaktık ama kızmı erkekmiydi nerdrn bilelim.
Jhope dediki:bence erkek o yüzden doğmamış jine yapalım dedi bende tamam dedim.
Jine alışveriş yaptık ama öbür altı çocuğada bişeyler almak lazım onlarda üst aldık.
Kendimizede aldım çocuklara oyuncak aldık sonra yamek yedik o gün tamtamıda 1000 tl harcadık.
Akşam oldu doktor aradı yarın bebeğin cinseyetini söyliycekmiş çok erken değilmiydi.