Sabah olmuştu kahvaltı yapıp gezmeye gitmiştik bebekler için alışveriş yapcaktık daha doğmadan bebeklere alışveriş yapmayı çok severdim ama aklıma abim geldi.
Çünkü soo bin,yu jin ve jimin doğmadan abimle alışverişe çıkmıştık o yüzden ben bi yere oturdum onlar alışveriş yapcaklardı.
O akşam momoya gittik ben ve momo için biraz zordu zaten yemekleri ji woon yapmış.
Yemeği yedikten sonra kapı çaldı kapıda bi cd vardı.
Çocukları bi odaya götürdük bilgisiyarı açıp cdyi taktık.
Sidide abim vardı abim şöyle dedi:Bunu sana ben gönderdim güzel kardeşim bunu izliyoson beni ölmüş bilceksin arkamda mafyalar var her an beni takip ediyorlar o yüzden kendimi ölü gösterdim nedenmi mafyalar var karımı istiyolor eşimi aldılar ama çocuğum benimle bu bi suç polise söyledim eşimi alınca ortaya geri çıkçam dedi.
Abim ölmemişti dizideydik sanki ama mutluydum çünkü abim ölmemişti sonra kapı çaldı kapıda abim vardı çok mutluydum abime ağlayarak sarıldım.
O anda momoyla sancılarımız tuttu hemen hastaneye gittik çocuklarımız doğmuştu momoyla aynı odadaydık.
Bebeklerimiz, eşlerimiz,abim,çocuklarımız bi aradaydı ben daha ne isterim.
Arkadaşlar bu kitabım burda bitti ilk kitabım olduğu için bu kitabı hiç final yapmak istememiştim ama illaki final olcaktı
kitabım bitti ama lütfen oy atmayı okumayı yorum yapmayı unuttumyın bu 18 bölümlük kitabımı inşallah beğenirsiniz öbür kitaplarımda görüşürüz 💚🧡💛❤💜💙