אני יודעת שיש המון פאנפיקים אם התחלות כאלו אבל ההמשיך של הפאנפיק הזה שונה מאוד סו אני מקווה שתהנו🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁
נ.מ הרמיוני
הופתעתי לגלות שהוזמנתי להישתתף בהסיפה של מיסדר עוף החול. "הרמיוני חומד רדי למטה זה מתחיל" שמעתי את גברת וויזלי צועקת לי מלמטה, אז סגרתי את הספר שלי וירדתי במדרגות. הרגשתי אשמה בגלל שלא יכולתי לספר להארי ורון על זה, אבל הבטחתי לדמבלדור שאני אשמור על זה בסוד. בכול אופן נכנסתי למדבח וראיתי הרבה אנשים בפנים ראיתי את: דמבלדור, סיריוס בלק, פרופסור מקונוגול, פרופסור סנייפ, מלי וארתור וויזלי ועוד כמה אנשים. דמבלדור קם מכיסאו בראש השולחן "רבותי יש לי הודעה חשובה ביותר גילינו שלוולדמורט" נשמעו הישתנקויות ברחביי השולחן למישמע השם "כפי שאמרתי גילינו שהייתה לו בת" מה לוולדמורט היתה בת, הארי לא הישמח לגלות את זה "היא הייתה סקיבית לכן הוא זרק אותה לרחוב שם מצא אותה זוג אמריקיים וביגלל שלא מצאו את הוריה הם אימצו אותה ונתנו לה את השם סאלי אם שם מישפחתם ג'קסון" הוא עצר כדי לתת לנו לעקל את המיידע והמשיך "וזה לא הכל גם גילינו שליפני 17 שנה היא ילדה בן זהותו של האב אינו ידועה אבל אנחנו כן יודעים שהנער הוא הקוסם הכי חזק שאי-פעם היה אפילו יותר מימרלין עצמו ואם וולדמורט" עוד השתנקויות "יוודע על הנער הוא ינסה להעביר אותו לצד שלו ואפילו לפגוע בבריאותו של הנער כדי לעשות זאת לכן אני מתכוון להזמין או להוגוורטס" ואו לא ידעתי איך להגיב לחדשות זה היה מאוד מוזר בהמשיך הישיבה כמעת ולא הקשבתי ורק חשבתי איך הנער יראה או אם הוא רשע כמו סבא שלו או אם הוא יותר רשע.
בסוף הישיבה עליתי לחדרי והמשחתי לקרא את הספר שלי.( אחרי חצי שעה )
פתאום דמבלדור נכנס לחדר "הרמיוני את יודעת למה נתתי לך להיצתרף לישיבה היום?" הוא שאל "לא אדוני" עניתי לו "נתתי לך להיצתרף כי אני רוצה שתבואי איתי לביתו של הנער" הוא אמר אבל אז ניזכרתי במשהו "אדוני לא אמרת את שמו של הנער" אמרתי "שמו של הנער הוא פרסואס ג'קסון. אבל מה את מחליטה לגבי ההצעה שלי?" "בסדר אני מסכימה"
נ.מ דמבלדור
אני והרמיוני התעתקנו לניו יורק מנהטן "הוא גר בניו יורק?" שאלה אותי הרמיוני "כן" עלינו לקומה החמישית ודפקנו על הדלת "מי זה?" קול נערה שאל "אנחנו כאן כדי לפגוש את פרסואס ג'קסון" עניתי לה. הדלת נפתחה ובכניסה עמדה נערה בת 17, היה לה שיער בלונדיני ועניים עפורות שניראו כאילו היא חושבת על בערך 50 דרכים אפשריות להרוג אותנו היא לבשה חולצה כתומה ומכנסי ג'ינס ועל צוורה היתה שרשרת עים חרוזי חמר. "סאלי יש פה אנשים שמחפשים את פרסי, את יודעת מתי הוא יחזור!" היא צעקה ואז יצעה מהמדבח אישה עם עיניים חומות ושער חום "אנבת' את מכירה את פרסי הוא תמיד מאחר" אמרה האישה "סליחה אנחנו יכולים להיכנס?" שאלה הרמיוני "כן כמובן, איזה חוסר נימוס מצידי אני סאלי וזאת אנבת' החברה של פרסי" היא אמרה והובילה אותנו לסלון "אתם רוצים עוגיות?" היא שאלה אותנו "כן אנחנו נשמח, תודה". היא חזרה למדבח כניראה להביא את העוגיות שהיא הציעה לנו. "אז מי אתם בדיוק?" שאלה אותנו אנבת' אבל ליפני שהספקתי לענות שמענו מישהו מתלונן על סופגניות רצנו לחלון ומה שראינו היה בילתי יאמן, נער בן 17 רכב על גב פגסוס שחור "אהמ מי זה?" הרמיוני שאלה את אנבת' "זה פרסי" היא אמר לא מופתעת שחבר שלה רוכב על גב פגסוס.
(אחרי שפרסי נכנס לבית)
הוא התיישב בסלון בדיוק שסאלי יצאה מהמטבח אם עוגיות כחולות, כשהיא ראתה את פרסי היא הניחה על השולחן את העוגיות וחיבקה אותו "אמא בבקשה אין לי אוויר" הוא אמר בקול חנוק, סאלי שיחררה אותו והוא ישר חטף לידיו 6 עוגיות. "פרסי תשאיר גם לאורחים" אנבת' אמרה "אבל זה טעים" היא נעצה בו מבט מפחיד ביותר והוא שיחרר את העוגיות "ועכשיו לשאלת 1,000,000 $, מי אתם ומה אתם רוצים מפרסי?" אנבת' שאלה אותנו "אנחנו כאן כדי להזמין את פרסואס ללמוד בבית הספר שאני מנהל" אמרתי ומישום מה סאלי, אנבת' ופרסי צחקו.
זה הפאנפיק הראשון שלי אז תגיבו אם אתם רוצים המשיך🎉🎉🎉🎉🎉🎉😉😉😉😉
YOU ARE READING
*עולמות נפגשים פרסי ג'קסון בהוגוורטס *ננטש
Adventureסוף סוף נותנים להרמיוני להישתתף בהסיפה של מיסדר עוף החול. אך מה שהרמיוני מגלה הוא משונה מאוד. ------------------------------------------- סוף סוף הגיעה חופשת הקייץ וזה אומר שפרסי ואנבת' סוף סוף יכולים לבלות ביחד, אבל אז מגיעים למחנה אנשים מוזרים והכ...