נ.מ פרסיכשאני ואנבת' חזרנו למחנה ביקשנו מכירון אם הוא יכול לקרוא לג'ייסון, פייפר, ליאו וקליפסו לפגישה, הוא הסכים. כשכולם הגיעו והיתיישבו סביב שולחן הפינגפונג אני ואנבת' סיפרנו להם על השיחה המוזרה אם הרמיוני ודמבלדור (ליאו התחיל לצחקק למישמע השם 'הוגוורטס') "אתם לא באמת מאמינים לזה נכון? כאילו קוסמים ומכשפות? זה לא אמיתי" ג'ייסון שאל "אני לא יודע הם נשמעו רציניים מאוד" "וגם אל תישכחו שאנחנו אמורים להיות מיתוסים, אז אולי זה באמת נכון." אנבת' חלקה אותנו במחשבותיה ."כירון זה נכון?" שאלתי. "כן, אני ודמבלדור עוד מכירים מהתקופה שהאלים היו באנגליה" "רגע ביתה הספר הוא באנגליה, זה לא יהיה מסוכן מידי לפרסי?" אנבת' שאלה "לא כמובן שלא. סביב בית הספר יש חומת מגן, מאוד דומה לחומת מגן שיש למחנה" "טוב כל מי שבעד שפרסי ילך אם הקוסמים שירים יד, ליאו, ג'ייסון, פייפר וקליפסו הרימו את היד "טוב זה 4 נגד 1 אז פרסי יכול ללכת" הודיע כירון. אז הלכתי לכיוון ביתן שלוש כדי לארוז למחר, באמצע הדרך שמעתי את אנבת' קוראת השמי אז עצרתי "קרה משהו?" שאלתי "לא, פשוט אני לא רוצה שתלך לי מוח אצה" "אל תידאגי אני אני אדבר איתך דרך איריס-נט ואשלך לך מיכתבים" הרגעתי אותה היא נישקה אותי ואמרה "לילה טוב" המשכתי את דרכי לביתן שלי. פתחתי את הטיק וזרקתי לבפני כמה חולצות ומכנסיים כמה גרביים ותחתונים וכמובן חרב רזרבית אברוסיה ונקטר חבל למיקרה חירום וכמה דרכמות זהב, סגרתי את הטיק והלכתי לישון בידיע שמחר הלך למקום חדש ואצתרך להיפרד מחברי.
נ.מ הרמיוני
אני ודמבלדור חזרנו למוחורת כדי לאסוף את פרסואס. התעתקנו ומישום מה נחתנו על ראש גיבעה ועליה היה עץ אורן יחיד, על אחד הענפים הנמוכים שלו היתה גיזה זהובה ובגזע שלו היה דרקון סגול ענקי, לייד העץ עמד הפסל אתנה פרטנוס. "רגע אם הפסל הזה אמיתי, אז זה אומר שהגיזה המוזהבת היא גיזת הזהב האמיתית" שאלתי "כן" ענה לי קול הסתובבתי וראיתי 6 נערים, הראשון היה נעק בלונדיני אם עניים כחולות כמו השמיים, ליידו הייתה נערה אם נוצות אדומות בשיער, מצידו השני היה נער קצת שדוני והיתה לו חגורת כלים צהובה, לייד הנער השדוני היחתה נערה אם שיער שטני ומאחורייהם עמדו, אנבת' ופרסי ועל גבו היה טיק עמוס, "שלום פרסואס, אתה החלטתה אם להיצתרף אליינו?" דמבלדור שאל, אבל אני לא מבינה למה כי היה ברור שהוא החליט משתי סיבות.
1- חביריו באו להיפרד מימנו.
2- היה לו טיק נסיעות על הגב.
"כן אני הבוא לילמוד בבית הספר 'יבלת חזיר'" הוא אמר וזכה במרפק לצלעות מאנבת' "האוץ'!"( אני מתחחלה לחבב אותה) הם התחבקו חיבוק קבוצתי ואז פרסי פנה לאנבת' "אני התגעגעה אלייך חכמולוגית" הוא אמר "גם אני אליך מוח אצה" היא ענתה לו והם התנשקו, כניראה נשיקה אחרונה למשיך הרבה מאוד זמן. "טוב פרסואס-" דמבלדור התחיל "אתם יכולים ליקרוא לי פרסי, פרסואז גורם לי להישמע זקן" הוא אמר "טוב פרסי בוא ליידי ואחוז את היד שלי" דמבלדור אמר לפרסוא-פרסי "ביי חברה, אל תיקחו לשלוח לי שחות איריס-נט"(איריס-נט, מה זה איריס-נט "ביי" הוא ואנבת' התחבקו, ואז פרסי עמד לייד דמבלדור ואחז בידו והתעתקנו...נ.מ פרסי
אני לא אשקר לכם הדרך שבה עברנו לאנגליה הייתה יותר גרועה ממסעה צללים, הייתה לי סחרחורת והרגשתי צורך להקיא אבל התאפקתי. אחר כך בחנתי את הסביבה וראיתי שורות של בתים, "פרסי תקרא את זה" פתאום דמבלדור אמר, והושיט לי קלף והיו רשומות בו מילים באנגלית, לקח לי כמה דקות ארוכות כדי להבין מה רשום שם (דיסלקציה מטופשת), והחזרתי את הקלף לדמבלדור "מעולה עכשיו אני רוצה שתחשוב על מה שקראת" הוא אמר ושרף את הקלף. חשבתי על מה שהיה כתוב בקלף ולפתע בית נוסף הופיעה כאילו הוא תמיד היה שם, הרמיוני ודמבלדור התקדמו לכיוון הבית ואני אחריהם בפה פעור.
YOU ARE READING
*עולמות נפגשים פרסי ג'קסון בהוגוורטס *ננטש
Adventureסוף סוף נותנים להרמיוני להישתתף בהסיפה של מיסדר עוף החול. אך מה שהרמיוני מגלה הוא משונה מאוד. ------------------------------------------- סוף סוף הגיעה חופשת הקייץ וזה אומר שפרסי ואנבת' סוף סוף יכולים לבלות ביחד, אבל אז מגיעים למחנה אנשים מוזרים והכ...