Bütün bir ders boyunca kafamda Mertin neden beni aldırdığı soruları dolaştı. Tabi sonra tenefüs oldu ve selin yanıma geldi onada anlattım bu olayı gözleri pörtledi ve "Kızım bence mert seni seviyo" gibi şeyler zırvaladı mertin beni sevmesini istiyormuydum ? Hayır sanırım emreyi seviyordum. Yada istiyorumdur kafam çok karışıktı ve selin bencen heycanlı ve meraklı görünüyordu Mert sınıfa girdi selin hemen bana bakıp gülümsemeye başladı omzuna vurdum ve Merte "Mert konuşmamız lazım." dedim emin bir sesle ve oda "Ne konuşucaz ? Bak mira eğer..."
"Hayır mert sorucam çünkü hakkım var anladın mı ?"
"Mira bak bunun ne önemi var ? yani ne duymak istiyosun anlamadım. Sadece güvende ol istedim.."
"Niye ben ? sınıfta 10-15 kız var ve içlerinden tek benimi merak ediyosun ?"
"Daha fazla konuşmak istemiyorum neyi ima ettiğini anlamıyorum mira!"
"İma mı ? ne iması sana birşey ima ettiğim yok benden uzak dur güvende olduğumu hissetmene gerek olucak birşey göremiyorum mert."
Ve aferin mira çocuk gitti işte diye gözlerini devirdi selin "Ne yani ben mi yaptım ?"
"Yok ben yaptım mira çocuk senin iyiliğini istemiş sen bi teşekkürü bile çok görmekle kalmayıp çocuğu dövmüşten beter yapıyorsun"
Selin bunu söyledikten sonra sınıftan çıkıp kapıyı sertçe kapattı sırama oturdum ve düşünmeye başladım nerede yanlış yapmıştım ki? mert beni seviyor olabilirmiydi.. Mert güvende olmanı istiyorum dediğinde neden içimde kelebekler uçmuştu hadi ama ben emreyi seviyorum değil mi? öyle olsun lütfen.
Mert derse gelmemişti tabi beyfendimiz kendini birşey sanıyor. Of onu ben gidip arayacaktım bir özür için mert beyin ayağına gidiyordum aman ne iyi bak gör selin senin için neler yapıyorum (!)
Mert bahçedeki merdivenlere oturmuş düşünüyordu dalmış gibiydi gidip korkutasım vardı ama özür dileyeceksem adam gibi dilemeliydim yoksa selinin benimle konuşacağı yoktu hem vicdanım el vermiyordu onu kötü ve kırılmış görmeye
"Şey mert ben özür dilerim bak ben teşekkür edeceğime seni azarladım farkındayım bu çok kötü bir davranıştı affeder misin?"
Mert bana şaşkınca bakıyordu sanırım böyle birşeyi benden beklemiyordu. Ne yani ben özür dileyecek biri değil miydim???!!??
"Mira önemli değil."
Ne yani ben ona bir cümleyi 3 saniyede sayıyorum ve o bana sadece önemli değil mi diyor ? Benim ondan beklentilerim varmıydı gerçekten ? ya neden karışma çıkıp herşeyi karıştırdın mert. Ben iyiydim böyle platonik falan takılıyodum
Rahatlamıştım ama mert önemli değil derken içten söylemiyordu sanki önemlide ben üzülmiyim diye önemsiz gibi gösteriyordu empati yapmaya çalışınca bende kırıldım biri beni dövmekten beter etse. Selini bulup mertden özür dilediğimi söyledim ve eski halimize dönmüştük.
Son derse kadar mert gelmemişti bende dakikaları sayıyordum sonunda zil çaldı ve buradan defolup gidiyoruz millet!
Selini alıp çıkışa ilerledim tam bahçenin kapısından çıkacakken... Ne! b-bu nasıl olabilir! selinle ağızlarımız bir karış açılmıştı kalbime tekme yemiş gibiydim..