-És mit szólnál, ha most én markolnék bele abba az édes kis fenekedbe? - Búgta Draco édesen, végigvezetve nyelvét a szája szélén.
-Tudom én, hogy tudnál mit kezdeni azzal a kis szépséggel a lábaid között, de lásd be: imádod, amikor megduglak! -Lehelte Harry, Draco ajkához hajolva, alkarját a szőke felett támasztva meg az ajtókereten. Az érintett nyelt egy nagyot a kívánatos ajkak közelségétől és a csillogó smaragdok birtokló ragyogásától, amit a szemüveg csak még jobban kihangsúlyozott.
-Úgy sem mondom ki..... -Súgta leigázottan Draco, elveszve a zöldtengerben. Ajka csak egy sóhajtásnyira volt a másikétól, de átkozott legyen, ha könyörög a csókjáért!!...
-Gyerünk édesem, mond ki... -Búgta Harry kéjesen, félig lecsukott pilákkal. A hatás kedvéért ágyékát a szőkéjéhez simította, mire Draco felakadt szemekkel hangosan felnyögött. - Akarod azt a csókot....
-Beszélj a magad nevében, Potter!... - Nyögte a szőke, félrebillentett fejjel élvezve Harry lágy ajkait a nyakán, állán. Ösztönösen simította egyik kezét az izmos mellkasra, hogy a másikkal átkarolhassa a zöldszemű nyakát.
-Ugyan, Szöszi!... -Vigyorodott el Harry, miközben végigvezette ajkait a másik torkán. Nyereményként egy elégedett nyögést zsákolhatott be. -Tudom, hogy te is úgy imádsz engem, ahogy én téged!...
-Még szép, hogy imádsz! -Vigyorodott el Malfoy, majd felnyögött, mikor Harry a nyakába harapott, és megszívta a bőrét. -Sosem tudnál ellenállni nekem!....
-Azért ne bízd el magad... -Dorombolta Harry, másik kezét Draco zakója, majd az az alatt lévő póló alá csúsztatva. - Kaptam már ajánlatokat, és nem csak a pompomlányoktól....- Simított végig Draco mellkasán, majd hangosan felnyögött, mikor a szőke a nyakába harapott, és erősen megszívta a bőrét.
-Próbáld csak meg!..- Súgta a szőke, ismét megszívva Harry nyakát. -És soha többet nem kaphatsz meg!..
-Annyit egy pompomlány se ér meg. -Vigyorogta Harry, majd elkapva a szőke kezeit, a feje felé feszítette őket, egyik lábával pedig Draco lábai közé lépett, ágyékát a kékszeműjéhez nyomva. -Hogy őszinte legyek, Te mindenkinél többet érsz!... - Lehelte a szőke ajkára.
-Még nem győztél meg... -Meredt Draco ragadozótekintettel a smaragdokba, kaján vigyort bontva ki az ajkain. Harry válaszul csibészesen elvigyorodott, majd feje tetejére tolva szemüvegét, forrón megcsókolta a másikat. Draco elégedetten morrant fel, mikor Harry becsúsztatta nyelvét a szájába, ahol vad cikázásba kezdett. Ajkai édesen csókolták az ajkait, nyelve érzékien simogatta a kékszeműt. A kis focista végül nagyot sóhajtva vált el, majd visszahajolva rácsókolt még két búcsúzót a szőke duzzadtra kényeztetett ajkaira.
-Meggyőztél..... -Lehelte Draco aléltan, csukott szempillákkal. -Csókkirály... -Emelte csillogó-ezüstkék tekintetét Harryre. Az érintett arcára elégedett vigyor ült ki, ismét közelebb hajolva Malfoy ajkaihoz.
-Valld be. hogy szeretsz, és még jobb csókot kapsz!... -Búgta Harry, bronzos hangon, egy kezébe fogva át Malfoy csuklóit; míg a másikkal a szőkét cirógatta.
-Előbb fagy be a Pokol... -Vigyorogta a szőke a rá oly jellemző módon, de láthatólag válasza nem keserítette el a másikat.
-Csak egy szó.... -Dorombolta a szőke fülébe érzékien, mire a kékszemű térdei megrogytak.
- Soha..... -Nyögte Malfoy elhalóan, Harry simogató ajkai, és ujjai alatt.
-Nem egészen erre gondoltam... -Vigyorogta a fekete hajú, belenyalva Draco fülébe. Érintése nyomán a szőke megborzongott.
-Aaaahh....A franc essen beléd Potter!!! Szeretlek.... - Csattant fel Malfoy, elfordítva piruló arcát. A focista ajkán birtokló vigyor terült szét, majd két ujjal ragadva meg Draco állát, szembe fordította magával a még mindig piruló szőkét.
-Én pedig egyenesen bolondulok érted!... -Dorombolta Draco ajkaira, majd rásimította ajkait a másikéra. Harry külön csókolta vörösre Draco felső és alsó ajkát, majd csúsztatta nyelvét a kékszemű szájába, ahol először csak lassan, majd fokozatosan gyorsabb iramra váltva körbe karistolt. Mélyen, hosszan csókolt, míg végül levegő után kapkodva húzódott el, hogy egy kortynyit követően ismét eszméletlenre csókolja a másikat. Végül nagyot sóhajtva vált el a szőkétől.
-Ez elfogadható egy vallomásnak?... - Búgta Harry kábultan, félig lehunyt pillák mögül.
-Igeen.... - Nyögte Draco, lehunyt pillákkal, kiszabadítva kezeit a fogságból, hogy a zöldszemű nyaka köré fonhassa őket. - Rá lehet fogni. - Harry tüzes tekintete beleolvadt az előtte lévő ezüstkék óceánba.
-Ugye tudod, hogy legszívesebben most azonnal letepernélek?! - Támasztotta Harry homlokát megadóan a másikénak.
-Valahogy sejtettem... -Vigyorogta Draco, egyik kezét elvéve Harry nyakából, hogy a szűk, sötétkék póló alá szántson. -Tudod, hogy baromi jól állnak neked a szűk cuccok?! - Vigyorgott tovább. -Bár most jobban néznél ki nélküle... -Sandított fel sokat sejtetően Harryre. A zöldszemű arcán kaján vigyor terült szét, de abban a percben, hogy kimondta volna a beleegyező igent, megszólalt a vekker, Draco pedig gyilkos dühvel csapott az éjjeliszekrényre.
-Soha többet nem kezdek focistákkal!!!.....- Csikorgatta a fogait, ahogy kimászott az ágyból, majd elindult a fürdőszoba felé....
YOU ARE READING
Focistával soha többet!...
FanfictionNem könnyű a suli dívájának, egyben az egyik Malfoyának lenni... Ám Draco azért próbálkozik. Reménytelennek tűnő szerelemre lobban Harry "szemét" Potter iránt, közben pedig lavírozni próbál az apai akarat és a saját érzelmei között. Szerencsére azo...