A becsengő rikácsoló hangja kegyetlenül dübörgött végig a folyosón, mire a diákok a termek felé kezdtek csődülni.
-Már megint Vele álmodtál? -Nyomta meg Pansy a "vele" szót, ahogy a táskája szárát markolva lépdelt Draco mellett. Magassarkúja kérlelhetetlenül kopogott a csempén, amit legtöbbször Draco a lány fejéhez is vágott, de most még ehez sem volt hangulata.
-Igen Pansy, vele álmodtam. Megint. -Felelte elgyötörten Draco, farmerja zsebébe csúsztatva a kezét. Csak azért sem a zakót, és a fekete csőnadrágot vette fel, amit eredetileg gondolt...
-Na, miről folyik a duma? -Szólt Blaise, Draco vállát karolva át, míg a másikkal a fekete bőrdzseki kampójába akasztotta az ujját, hogy az simán feküdjön a hátán.
-Semmi különös. -Vigyorogta Pansy, kisimítva egy gyűrődést -egyébként gyárilag ráncolt- skótkockás miniszoknyáján; majd Blaisehoz fordult.
-És veled mi újság nagyfiú? Mi volt a hétvégén?! -Pillogott az olasz felé, egy művészien begöndörített tincset csavargatva az ujjai között.
-Nem sok minden... - Vont vállat a kérdezett, elengedve Dracot, hogy zsebe szélébe akassza ujját. -Nem jött össze Choval, úgyhogy ejtettem ...
-Mármint a kis csapott szeműt?! -Nézett nagyot Pensy, ahogy a lépcsőn haladtak felfelé. -Pedig nagyon odavoltál érte..
-Hát... Rájöttem, hogy nem ő kell .... - Pillantott végig sokat sejtetően Pansyn. Draco válaszul csak kaján vigyorra húzta a száját.
-Hát, igen.. Egyesek nem merik felvállalni, hogy mi a szitu... Igaz Blaise?- Vigyorogta Draco győzedelmesen, haverja arcát fürkészve. Bliase nagyot sóhajtott.
-Csak nem a focicsapat kis üdvöskéje játszott főszerepet az álmodban?..Ismét.. - Nyomta meg a szót elégedetten az olasz, hol Dracot, hol Pansyt fürkészve. Draco már nyitotta a száját, hogy válaszoljon, de az éppen eléjük toppanó Ginny beléfojtotta a szót.
-Draco, Cap jött suliba?! -Pillogott a lány meggyőzőnek szánt módon a hármas felé. Draco ellépve a lány mellett, tovább folytatta útját a terem felé, hátrahagyva Pansyt, és Blaiset, Ginny viszont nem hagyta magát lerázni, így néhány lépéssel Draco elé került, elállva a teremajtót. A szőkeség fájdalmasan mérte végig a lányt, mielőtt válaszolt volna.
-Nem, Weasley, nem jött... -Sóhajtotta Draco, és ellépett a lány mellet, hogy be tudjon menni világtörire, de Ginny elkapta a karját. A szőke gyilkos pillantást villantott a lányra, mire az úgy kapta vissza a kezét, mintha megégette volna.
-És nem tudod, mikor akar jönni... -Kezdett bele, de Draco a szavába vágott.
-De, Weasly, akart ma jönni, de meccse van Brooklynban. Holnap nem tudom hogy jön-e, de a hét folyamán ha bent lesz, te úgyis látni fogod.... Elég feltűnő személy. -Tette még hozzá; majd leszálló pillantással meredt a lányra.
-Értem... -Szólt láthatóan csalódottan Ginny, lesunyva a pillantását. -Megtennéd, hogy ezt odaadod neki?... - Kotort a táskája mélyére, majd előhúzott egy zöld-sárga csíkos mappát.
-Ez meg mi? -Nézett Draco lesajnáló tekintettel a kartonra, majd óvatosan, -mintha legalábbis harapna- átvette a dossziét.
-Ez angol-törire kell, a csoportmunkánkhoz. -Felelt készségesen Ginny, Draco szemei közé pillantva, majd meglátva a hideg kékséget, rögtön le is kapta a tekintetét.
-Rendben, odaadom... -Sóhajtotta a szőke színpadiasan. -Mégvalami?.... -Kérdezte mártírmódon, lesajnálóan meredve a lányra, mire az megrázta a fejét, biccentett a többieknek, majd elindult a folyosó másik vége felé.
YOU ARE READING
Focistával soha többet!...
FanfictionNem könnyű a suli dívájának, egyben az egyik Malfoyának lenni... Ám Draco azért próbálkozik. Reménytelennek tűnő szerelemre lobban Harry "szemét" Potter iránt, közben pedig lavírozni próbál az apai akarat és a saját érzelmei között. Szerencsére azo...