Sex, drogy, chlapy a rock and roll!
Tento život žijem každučku minútku svojho skazeného života. A užívam si to na plné gule! Mam piči, neprajných ľudí a zvysoka ich môžem ošťať na tie ich nevydarené opičie ksichty. Áno toto som ja. Drzá ale za to úžasná baba Sára. Žijem šťastne. Nie som stále iba zlá. Pozor na to. Vychovala ma predsa slušná a inteligentná žena menom MAMA! HA. Jej skutočne, samozrejme vymyslené meno je, teraz už vážne, Ivana. Mamča Ivča je tiež party žena. Teda asi skôr bola party žena. Všetko som dosrala tým ze som sa narodila a ona musela začať byť zodpovedná. Ale ona ma chcela nie? Ale čo už, nastal rad na mne a mojom užívaní. Nie? O otcovi vám nejdem písať. Nestojí to za žiadnu reč, ani reč etruskov dakde v praveku. Je s ním proste nuda. Ale viete čo? Aj tak by vám to bolo na prd, a viete prečo? Lebo táto postava je VYMYSLENÁ. Ale mam ešte pod sebou mladšiu, škaredšiu že vraj, sestru a ževraj menom Kačena. Kačena je po tátovi. Takže tiež, škoda slov. Radšej vám napíšem niečo o mne. Takže, som 20 ročná, slobodná, samozrejme sex preferujem aj bez vzťahu, žena. Mám nebeské oči, v ktorých sa po pohľade určite stratíš, dlhé tmavohnedé vlasy s rovným pôvodom, domáco pestované a štíhlu postavu. Roztomilý úsmev a zamilovateľný pohľad. Mám kamku Nikitu. Nikita je moje zlatíčko. Toľko krát som ju videla v dezolátnom stave, že sme sa museli nakoniec skamarátiť.
Ona je ako ja. Až na to, že je blond. Ale veď, každá bruneta potrebuje svoju blondínu. Nenechám ju v tom samú, je predsa blod. Nedávno sme boli v jednom klube, jebáckala tam hudba na plné gule a všade bola, tam ruka tam noha až sa Nikite s toho točila hlava. Hrozne. Vypili sme si a o pár hodín potom, som nevedela nájsť tu moju vlastnú ruku a ani nohu. Nad ránom som došla domov a apko môj obľúbený člen rodiny, zjavne upratoval v chladničke.. Všade jedlo, všade príbor všade samí on, fuj. Išla som radšej spať a verila v to, že to bol iba sen. Ráno mi zvoní telefón. Volá Nikita. Nič som jej poriadne nerozumela, tak som položila telefón a čakala že sa hádam počas dňa objaví u mňa v izbe. Ja plánujem totiž, dnešné krásne slnečné nedeľné popoludnie celé prespať. Hnusné svietiace slnko. Upír hádam nie som, aj keď sa tak koli tomu tak niekedy cítim.