Sayori: Barıştık tamm
Yazar: İyi. Shipi gördün zaten.
Sayori: Puppet ile Bb ne alaka?? Jj ile anlarım Bb yi ama Puppet ve BB ne ya?
Yazar: Peki puan ver.
Sayori: Hmm. Şimdi iii 5!
Yazar: fena değil. Niye beş?
Sayori: Bu shipten nefrette etmiyorum ama sevmiyorumda o yüzden en orta olan 5'i verdim.
Yazar: İyi ettin. Bu arad ne bunlar Mc ile bir şeyler etmişin?
Sayori: Ne diyon ya?
Yazar: Profil fotomu diyorum Mc ile bir şeyler yapıyorsun?
Sayori: O- o mu? O bir şey değil canım.
Yazar: Galerimden hemen sildim resmi aq. Ama Just Sayori'ye uygun olmuş😊👍
Sayori: Sağol. Hadi soru sor.
Yazar: Death Note'taki ölüm defteri sende olsa ne yapardın?
Sayori: Hep olsun istedim ama olmadı😥.
Yazar: Benimde😢
Sayori: Hep sen bana soruyorsun! Peki sen ne yapardın madem istiyorsun?! Kimi öldürmek isterdin?!
Yazar: Çok mu merak ediyorsun?!
Sayori: Evet!
Yazar: Normal herkesin gıcık olduğu kişiler işte. Arkamdan konuşan, yalan söyleyen, pislikler yapan herkesi öldürmek isterdim!
Sayori: Kötüleri yani.
Yazar: Bir insanın iyi mi kötü mü olduğu tartışılır bir şey. Sana iyi davranan biri sana göre kötüdür ama bana kötü davranıyorsa o kişi benim için kötüdür.
Sayori: hmmm peki. Bende aynı şeyi yapardım herhalde.
Yazar: Ama insanların zihnini okuyabilmeyi daha çok isterdim.
Sayori: Demekki senin güven sorunun var!
Yazar: Evet insanlara kolay güvenemiyorum. Normal yakın davranmaya çalışıyorum ama içimden hiç iyi hissetmiyorum! Gece yatmadan önce hep çıldırıyorum bu konular hakkına!
Sayori: Yazar paranoyak çıktı amk.
Yazar: ehüehüehü. Neyse okuyucu bir Death Note'un olsa ne yaparsın???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayori'nin gözünden DDLC ve FNAF shipleri
RandomSayori: Evet yazar bu kitapta ben ne halt edicem yine?? Yazar: Ddlc oyunundeki shipleri yorumlıycaksın! Sayori: Zaten 1 erkek 4 kız var!! Ne shipi var?? Yazar: :/