Samo
Ahoj volám sa Samuel William Miščík. Mám 19 rokov. Sú prázdniny, teda pred pár dňamisom skončil strednú. Čo bude teraz sa pýtate? Nuž, výška ma neláka tak budem pokračovať v youtube kariére. Natáčam na youtube minecraft, pod prezývkou Moon. Cestou som sa stavil v Prešove. Šiel som pozdraviť svojho kamoša Tomáša, ktorý práve zmaturoval na GJARku. (Btw GJAR je gymnázium u nás v Prešove a ten kamoš je vymyslený.) Bol to môj kamoš keď som chodil na Šmeralku. (To je zasa moja škola xd😂) Moc som sa tam s deťmi nebavil, mali odo mňa iné záujmy. Oni sa hrali s bábkami a autami, zatiaľčo ja som objavoval svet počítačovej techniky, minecraftu a kamier. Jediný s kým som sa ako tak bavil bol Tomáš. Hrali sme na hodine informatiky minecraft. Avšak prišla puberta a mne sa začal kaziť prospech. (A komu by nie keď chodil do talentovky, [trieda] sama tam chodim, teda aj do tej školy a to koľko je tam učenia😵, nečudujem sa mu, btw mi tam musíme robiť každý rok 'ročníkove práce' v preklade 'diplomovka' a tam máš napísať o niečom na 20 strán vo worde a ešte spraviť k tomu prezentáciu v PowerPointe a ešte k tomu dostaneš vysvedčenie z toho... ach jo. Btw tak rozmýšľam o čom asi tak robil Moon ročníkovku? Keď bude nejaký ask sa ho opýtam 🤣. Hej no a ešte k tomu je to od 1. Ročníka toto😩) Prestúpil som na školu do Sabinova do ktorej som chodil asi rok na na prvom stupni. (idk) Tam som dokončil ZŠ a zbytok viete, išiel som do Košíc. Od vtedy som sa s Tomášom nevidel. Trochu sme pokecali a ešte som napísal svojím kamarátom z Košíc na IG, že mi budú chýbať tie časy. Fuh, nadišiel ten okamžik. Otočil som s kvapkami potu na čele kľúč od nášho domu. Hneď na to vybehla Klára (📽:Klarisa) a vyobjímala ma so slzami ako keby som umieral.S: Klari, som tu a už neodídem.
K: Ja viem, naposledy si tu bol ale na Veľkú noc a od vtedy si sem neprišiel. Chýbal si nám.
K: Mami, oci! Samo prišiel!Rodičia hneď prišli a začali sa ma vypytovať 300 vecí.
Mama: Môj malý Samko je tu. Čo chceš na večeru?... Kakauko?
S: Heh mami, po prvé mám 19. Som dospelý, nemusíš ma volať Samko, stačí Samo a k tomu už vôbec nie som malý, ale za to to kakao by som bral.
Otec: No a ako, máš už priateľku?
S: Nie oci, nebol čas. Musel som sa venovať škole, táto škola je veľmi dôležitá pre moju prácu - youtube.
Otec: Dobre, dobre, ale uvedom si, že o pár mesiacov budeš mať 20 a myslím, že je už nanajvýš vhodné nájsť si konečne nejakú.
S: Sklamem ťa oci, teraz ma vzťahy vôbec nelákajú. Všetko, čo teraz potrebujem je youtube.
Mama: Samo má pravdu, nebudeme ho do ničoho tlačiť.Ja som si všimol schody do svojej izby. Išiel som tam. *Konečne pohodlná posteľ.* Pomyslel som si. Zavolám chalanom. Zabudol som vám povedať, že mám kamarátov z česka. Boli sme niekedy slávna youtube skupina - SMTV a.k.a. StudioMoonTV. Avšak pred 2 rokmi sme sa rozpadli. Bolo ťažké aby 4 stredoškoláci ťahali kanál, čo mal viac ako 100 000 subs. Avšak stále sme najlepší kamaráti a pozývame sa navzájom do videí. Zapol som skype. Bolo tam bývalé SMTV: MaTTem (Matyáš Tomka), Dejzr (Dominik Tuček) a Attack (Radek Baďura). [Ja viem, že viete ako sa volajú ale môže sa stať, že príde nejaký random týpek, čo nevie čo je SMTV] A tak tiež ďalší kamoši youtuberi: Morves: Morry a Vetus (Honza Moravec a Nikolas Vetusáles), Vitaa (Vitalij Kresan), Macko (Martin Paseka) Piškis (Tomáš Körner) [idk koho tam ešte dať, to je jedno...] Všetkých som pozdravil.
S: Ozaj guys, máte nejakú brigádu na leto?
všetci: Jó jasně. (M-Matyáš)
M: Já ne. Nic jsem nenašel. (R- Radek)
R: Heh, di do McDonald ne?
S: Raďo to by sme poslali do Mekáča ich ničiteľa. Za jeden deň by už nemali ani jeden hamburger. On by všetky zožral.
M: Nejspíš jo.
S: Sorry ale musím končit. Vraj mi prišla pošta.Išiel som dole po schodoch až do kuchyne. Vzal som si z tamaď list a otvoril ho. Stálo tam:
Dobrý deň pán Miščík. Mám pre vás ponuku. Veľmi ma zaujala vaša tvorba na youtube. Nemáte síce 1 000 000 odberateľov, no sláva u mňa nie je podstatná. Podstatný je váš talent. Teraz si myslíte, že chceme pre vás aby ste mi strihali nejaký film, by ste boli radi... toto je však ponuka, ktorá sa neodmieta. Totižto asi viete o tom, že chystám veľkolepý československý film. Chcem aby ste prišli na konkurz na hlavnú úlohu. Možno si vás vyberiem ale to uvidím až tam. Točí sa v Prahe. Je tam celý štáb. Tak teda napíšte mi na messenger, či prídete.
CZSK FILM GROUP (vymyslené)
-Júlia, režisérkaOKJ ĽUDIA. 800 na začiatok stačí. Toto je nová kniha tak snáď sa bude páčiť 😊. Ff o Vitovi nekončí, len proste teraz pribudla nová kniha. V ďalšej časti bude aj viac MaTTem nebojte.
YOU ARE READING
KONKURZ
HumorJedného dňa dostane Moon ako skvelý youtuber návrh na konkurz do veľkolepého československého filmu. Moon to vezme. Keď bol na konkurze tak sa na neho prišiel pozrieť jeho bff MaTTem akož to psychická podpora. Moon si však vyvrtol členok pri robení...