Γιατι να μην εχω και εγω ενα σουβλακι?😢

16 3 1
                                    

Χευυ!
_vasoulaaa_ εδωω!😂
Άργησα να πω και εγώ κάνα όνειρα αλλά δεν βαριέσαι!Τώρα εδώ είναι!😂
Λοιπόν, θα σας αφηγηθώ ένα όνειρο που με έκανε να στεναχωριθώ πολυ😢
Για πάμε όμως τωρααααα...

Ήμουν στο σπίτι, χαλαρή αραζα στον καναπέ του σπιτιού μου!

Στο κινητό όπως πάντα😂

Η πόρτα ανοίγει και ο μπαμπάς μου μπαίνει μέσα στο σπίτι...

Μόλις είχε γυρίσει από την δουλειά!

Αλλά, εκτός από την τσάντα που κρατούσε στον ώμο του, οπου εχει για να βάζει μέσα κινητό, τσιγάρα, λεφτά, χαρτιά κτλ, στο άλλο χέρι κρατούσε και μια σακούλα....

....από....

...ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΟΟΟ!!!

Από μέσα μου ένα πάρτυ άρχιζε να γίνεται, επιτέλους θα φάω κάτι ποιοτικό εδώ μέσα!!

Τον χαιρετάω και παίρνω την σακούλα να την πάω στην κουζίνα.

Τα αδέλφια μου, εν το μεταξύ, γνωστοί φαγαδες, ηταν μέσα στο δωμάτιο τους οπότε είχα το ελεύθερο για να καταβροχθίσω ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΑΚΟΥΛΑ!!

Αλλά έλα που όμως είμαι Η ΠΙΟ ΑΤΥΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΝ!

Ο μπαμπάς μου, όπου ξέρει πως τρώω το σουβλάκι, με προειδοποίησε ότι το σουβλάκι μέσα έχει τζατζίκι.

Δηλαδη ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΑΤΥΧΗ ΠΙΑΑΑ, ΕΕΕΕ??😭

Το αφήνω στεναχωριμένη στον πάγκο της κουζίνας, παιρνω το κινητό και τα ακουστικά και πάω στο δωμάτιο μου να κλάψω με την ησυχία μου😢

Μετά από λίγα λεπτά με πήρε ο υπνοςςς!

Και εδώ περνάμε στο όνειρο όπου είδα...

Είχαμε πάει λέει εκδρομή με το σχολείο μου κάπου και, όπως πάντα, μετα τις ξεναγήσεις κτλ κτλ καθόμαστε να φάμε!!

Οοοο επιτέλουςς!!!

Είχαμε κάτσει σε μια ταβέρνα και το κάθε τμήμα καθόταν σε ένα μεγάλο τραπέζι!

Εγω, όπου με είχαν θέσει υπεύθυνη στο τμήμα μου για να μοιράζω τα σουβλάκια όπου έχουμε παραγγείλει όλοι μας, άρχιζα λοιπόν να τα μοιράζω στα παιδιά του τμήματος μουυ...

Μοίρασα σε όλους τα σουβλάκια και κοίταξα το σκεύος όπου ήταν ακουμπισμένα...

Μα μισό, δεν θα έπρεπε να είχε άλλα 2;

Για εμένα;

Εγώ τι θα φάω ΩΡΕΕΕ!!

Νευριασμένη πάω στην υπεύθυνη του τμήματος μου και της εξιστορώ το δράμα μου.

Εκείνη με συμβουλεύει να πάω να ρωτήσω τους υπεύθυνους για τα σουβλάκια των άλλων τμημάτων.

Έλα μου όμως που ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΒΛΆΚΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΣΕΨΕΙΙ!😤

Και έτσι έμεινα χωρίς να φάω σουβλάκι...

Ένα από τα πιο τραγικά και στενάχωρα όνειρα που έχω δει...

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΡΩΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ??

ΕΕΕ??

ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΟΥ!

Δλδ ρε φίλε ελεος πιααα, οοοο!

Αυτά τα ολίγα!😂❤

Άντε γεια!!👋

We dream like weirdos Where stories live. Discover now