jejejen: Engellemen hiç hoş değildi.
jichuhu: Peşimi bırakmayacaksın değil mi?
jejejen: Yani bir yıl boyunca bırakmadığıma göre
jichuhu: Bir yıl?
jejejen: Bir yıldır takip ediyorum seni.
jichuhu: Nesin sen sapık mı?
jejejen: Aaa ne kadar ayıp, benim gibi tatlı kız nasıl sapık olsun? Pardon, sana sapık olduğum doğru :))
jichuhu: Kız mıydın? Oh, bu iyi...
jejejen: Hmm, neyse
jejejen: Babanın katil olduğunu kanıtlamak ister misin?
jichuhu: Nasıl?
jejejen: Çok soru soruyorsun :P
jejejen: Anlatmaya başlayabilir miyim?
jichuhu: Hayır, istemiyorum.
jejejen: Hadi ama :(
jichuhu: İstemiyorum dedim.
jejejen: Lütfen, sabaha kadar kanıtları öğrenmekle uğraştım.
jichuhu: Manyaksın, istemiyorum.
jejejen: *video*
jichuhu: Bu ne?
jejejen: İzle işte ben çektim, neyse.
jejejen: Baban sürekli olarak saat 11 sularında dışarı "İşe gidiyorum" bahanesiyle çıkıyor. Cuma günü... baban seni dövdükten sonra, buraya uğramış. Burası genellikle bar olarak kullanılıyor, fakat çoğu zaman çalışanlardan bazıları müşterilere daha çok para için yatma teklifi ediyor. Dikkatli izlersen baban sinirlenip çalışanı itiyor, ardından çalışan sürekli ona yaklaşınca en sonunda baban onu arka bahçeye götürüyor.
jichuhu: Yeterli.
jejejen: Daha yeni başladım ama.
jejejen: O günden bir gün sonra çalışanın saat sabah 8.38'de ölüsü bulunuyor. Böbrek ve kalp bölgesi bıçaklanmış, ayrıca katil hakkında bir tane kanıt bile bulunmamış. Kamera kayıtları birileri tarafından silinmiş, Baban 3 hafta boyunca eve gelmemişti. Demek ki uzun bir süre bu konu hakkında uğraşmış. Açıkçası çok şaşırdım, polisler görgü tanığını susturmuşlar belli ki. Çünkü polisler sebepsiz yere bunu yapmaz, baban da gizlenmeyi becermiş. Akıl alıcı değil mi?
jichuhu: Kötü hissediyorum durur musun artık?
jejejen: Özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love//jensoo (texting)
Fanfictionjichuhu: Eğer sen olmasaydın bu hayatta hiçbir şeyim olmazdı...