jichuhu: Özür dilemene gerek yoktu.
jejejen: Ama benim yüzümden kötü hissettin :'(
jichuhu: Hayır
jichuhu: Yani
jichuhu: Pef, neyse.
jejejen: Affedildim mi yani?
jichuhu: Küsmemiştim ki.
jichuhu: Cidden bana yardım edecek misin?
jejejen: Evet
jejejen: Kurtulman için her şeyi yapacağım.
jichuhu: Pekâlâ, söz mü?
jejejen: Söz
jichuhu: Sözünü tutmayanlardan nefret ederim, ona göre.
jejejen: Biliyorum :)
jichuhu: Bunu nasıl biliyorsun?
jichuhu: Ah doğru, 1 yıldır takip ediyordun ayrıca babamın kandırdığı kadınlardan birinin kızısın değil mi?
jejejen: Doğru.
jichuhu: Peki, nedense sana güveniyorum. Bir kaç kanıtın daha var mı?
jejejen: Bunu demeni bekliyordum :)
jejejen: *video*
jejejen: Baban bardan çıktıktan sonra polislerle karşılaşıyor, belli ki neredeyse hepsiyle tanışıyor. Kim tanımadığı kişiler ile özel tokalaşma yapar ki? Her neyse, barda pek bir şey olmadı.
jejejen: Ortadaki siyah saçlı genç polis onla tokalaşmıyor, aksine mesafeli davranıyor. Fakat diğerleri muhtemelen 40-50 yaşlarında, biri memur. Memur hakkında bir kaç bilgim var fakat oraya girmeyeceğim, ses kayıt cihazımı onlara yakın bir yere koymuştum. Pek duyulmasa bile 3 yıl önce yaşanan cinayet hakkında olduğu belli, babana memur "Biz olmasak katil olduğunu asla saklamayazdın, bir şeyler ısmarla hadi!" dedi, baban ise gülerek onları yemek yemeğe götürdü, yemekte ne konuştuklarını algılayamadım. Dudak okuma yeteneğim iyidir fakat bir anlık heyecanla ne dediklerini anlayamadım, üzgünüm.
jichuhu: Önemli değil, gerçekten beni kurtaracakmışsın gibi duruyor.
jejejen: Evet, kurtaracağım seni
jichuhu: Karşılığında ne istiyorsun?
jejejen: Para.
jichuhu: Ciddi misin?!
jejejen: Şaka yaptım sadece ;D
jichuhu: Komik değildi.
jichuhu: Ne istiyorsun söyle artık.
jejejen: Karşılığında kalbini istiyorum Jisoo...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love//jensoo (texting)
Fanfictionjichuhu: Eğer sen olmasaydın bu hayatta hiçbir şeyim olmazdı...