41.

44 2 0
                                    

,,Pamiętam, jak chodziłem do szkoły i pamiętam, że słyszałem: ,, Jeśli ktoś jest zastraszany, nic nie mów. Cofnij się, nie angażuj się, idź powiedz nauczycielowi." Zgadzam się z tym, uważam, że to bardzo ważne, jeśli jest sytuacja, która może być szkodliwa, w której możesz zostać zraniony, to warto być ostrożnym i nie angażować się. Ale okazuj miłość ludziom, którzy muszą ją odczuwać. Krytykujemy i osądzamy siebie tak bardzo i nie kochamy siebie wystarczająco. Myślę, że każdy boi się być zarozumiałym, a nawet bardziej pewnym siebie. Boimy się powiedzieć komuś sto razy dziennie, że ich kochamy, a to jest śmieszne, ponieważ my jako pierwsi powiemy komuś, kiedy robi coś źle. Zazwyczaj ten, kto się znęca, to ten, który potrzebuje najwięcej miłości, uwagi i wsparcia. Myślę, że musimy bardziej skupić się na ludziach, którzy są dręczycielami i dlaczego nimi są, i dać im informacje, dlaczego nie powinni tego robić, i jak bardzo to boli. Nie ma różnicy między mną, Madonną, Michaelem Jacksonem, LeBronem, Jamesem, Cristiano Ronaldo, czy kimkolwiek, kto odnosi ogromne sukcesy - nie obudzili się w ten sposób. To od ciebie zależy czy wybierzesz drogę miłości do siebie i wszystkich wokół na drodze negatywności i nienawiści, która zaczyna się od ciebie."
- Shawn na temat znęcania się.

Cytaty Shawn Mendes Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz