Yu jin:Burası da neresi böyle. der
Yu Jin duvarda bir yazı görür bu yazı şöyledir.
Oyuncu Yu Jin oyuna hoşgeldin bu oyunda kuralara uy oyunda olduğunu kimse bilmiyor kimse bilmiyecekte. sen oyunu oynarken seviyelerin atlıcak ve bu oyunda kraliçe olursan bu oyundan çıkarsın.yazar ve o yazı kaybolur ve Yu Jin çok korkar ve şaşkın bir halde göl suyunun içindedir hava soğumaya başlar.
Yu jin yardım ister ve bağırmaya başlar. Çığlıklarını Buz kıralığının velihat prensi Min joon duyar. ve hemen Yu Jin'in yanına gider.
Ve Yu Jin'i kurtarmak için göle atlar Yu Jin'i gölden çıkarır ve kalp mazajı yapar ve sırına vurarak yuttuğu suyu çıkarmasını sağlar sonra Yu jin öksürerek yuttuğu suyu çıkarır.
Min joon:Sen de kimsin .
Yu jin:Şey ben .
Min joon:İyi misiniz?
Yu jin:Evet iyi sayılırım siz kimsiniz.
Min joon:Ben buz kıralığının Velihat prensi Min joon'um siz de kimsiniz siz Buz kralığından değilsiniz ateş kralığından da değilsiniz.
Yu jiv:Evet öyle .
Min joon:Size yardım etmem gerekiyor izin verin sizi buz kralığına götürüp size temiz kıyafetler verelim der.
Önce Yu jin tereddüt eder ama sonra Min joon ile buz kralığına gider.Buz kırallığının sakinleri Yu jin'i sevmez.
Kral Min Sung:Veliyat prens Min Joon bu kız da kim?
Min Joon:Bu kızı gölde buldum yarı baygın bir halde ve yardım etmek istedim.
Kral Min Sung:Bu ateş kralığından değil.
Min Joon:Evet değil.
Yu jin:Uyanır siz de kimsiniz ben benim buradan gitmem gerekiyor çok üşüyorum .
Kral Min Sung:Anlaşılan özel yetenekleri yok.
Min Joon:Evet.
Kral Min Joon Yu jin'e gücü ile Yu jin'i donmasını engeller.
Yu jin:Artık donmuyorum.
Yu jin çok şaşkındır ne olduğunu bir türlü anlamaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Play With Me
Фэнтезиİnternete değişik oyunları oynamayı seven Yu Jin arkadaşları arasında en merak edilen oyun olan Ice Break adlı oyunu merak eder bu oyunu oynamaya çalışır ama bu oyun normal bir oyun değildir .