1. Bölüm

22 9 0
                                    

Yu Jin arkadaşları ile kafede oturmakta.
Yu Jin'in arkadaşı
Kim yu:Yu Jin yeni bir oyun çıkmış gördün mü?
Yu jin:Hayır görmedim.
Kim yu:Senin gibi oyun canavarı nasıl görmez yirmi iki yaşına geldin hala çocuk gibi oyun oynuyorsun.
Yu Jin'in en yakın arkadaşı
Soon deok:Kim yu Yu jin'e öyle deme.
Kim yu:Özür dilerim.
Yu jin:Önemli değil sen bana bu oyundan bahsetsene.
Kim yu: Ice Break diye bir oyun ama çok tehlikeli oynayanlar bir daha geri gelmiyormuş.
Yu Jin:Nasıl yani.
Kim yu:Şöyle Buz Kıralığı ve Ateş Kıralığı bu iki Kıralık birbirlerine düşman sen kendi tarafını seçiyorsun ve savaşıyorsun ister savaşçı ister cariye ister dansçı oluyorsun ve seviyeler atladıkça kıralığın başına geçersin yani benim bildiğim bu kadar yani ben hiç oynamadım yani hiç cesaret edemedim yani oyunu oynayanlar ortadan yok oluyormuş.
Yu jin:Öyle saçmalık mı olur yani .
Kim yu:Sen öyle de ama zaten oynayanlardan hiç haber alamamamışlar.
Soon deok:Öyle saçmalık mı olur .
Kim yu :Siz öyle diyon ama ben oynamam.
Yu jin:Ben öyle bir saçmalığı oynamam. hem bu gün annemin ölüm yıldönümü.
Soon deok:Evet senin de doğum günün. Ben nasıl unutum hemen kutlamamız gerek.
Yu jin:O gün kutlanıcak bir gün değil ben o gün  hem annemi kaybettim hem de babamı .
Soon deok:Canım arkadaşım sen canını sıkma .
Kim yu:Evet ya biz varız.
Yu jin:İyki varsınız.
Ben gidiyorum kızlar işim var .
Soon deok:Tamam sen canını sıkma sonra görüşürüz.
Yu Jin doğduğu eve gider pek birşeyler hatırlamasada eve bakıyordu bu olanlardan hep kendini suçluyordu .
O evde sadece Yu Jin yoktu babası da vardı babası Park min sung vardı.
Park min sung :Demek geldin .
Yu Jin :Burası annem ile bağımın olduğu tek yer onu hiç görmedim kokusunu içmime çekemedim ben onsuz büyüdüm yirmi iki sene oldu ama ben hiç büyümedim ben anne sevgisi alamadım ama sen de bana baba sevgisi yaşatırmadın baba evet baba ben bu kelimeyi hiç kullanmadım neden bunu yaptın baba ben doğduğum gün hem annesiz hem babasız kaldım baba .
Park min sung:Git buradan.
Yu jin:Gidicem ve bir daha hiç karşına çıkmıycam baba.
Yu jin ağlayarak evine gider biraz kalbi buruktur biraz oturur sonra moralini düzeltmek için internette biraz gezer ve bu yeni oyun hakında birşurü reklam görür biraz inceler sonra oyunu telefonuna indirir biraz oynar ismini oyuncu kimliğini seçer sonra hangi kıralığı seçiceğine karar veremez ve kararsız kalır   sonra seçerim diye erteler  kıyafetlerini seçer bir kaç seviye atlar sonra  arka bahçesine gider arka bahçesinde havuz vardır telefona bakarken ayağı takılır ve telefonu havuza düşer.
Yu jin:Hayır ya .
Sonra telefonu havuza düşünce oyun açıktı birden havuz kabarmaya  başlar dalgalar olur.
Yu jin:Neler oluyor .
Birden mavi bir ışık olur ve Yu Jin'i havuz içine çeker Yu ji bağırmaya başlar yardım ister sonra havuz Yu jin'içine hapseder Ju jin baygın bir halde ne olduğunu anlamakta sonra kendini gizemli bir yerde bulur.
Yu jin:Burası da neresi.

Do Not Play With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin