"Σε άφησε στο διαβάστηκε? Πολυ μαλάκας φίλη"
"Ρε Ειρηνα ειναι ένας αγνωστος. Μπορεί να είναι κανένας παιδεραστής"
"Ζήτα του φωτογραφία. Ετσι θα δούμε αν είναι ο Γιάννης ή παιδεραστής οπως λες"
Βάσια
μερεεεςΆγνωστος
Μέρα καυλάκι, τι λέει?Βάσια
εμ μια χαρα μια χαρα.Άγνωστος
Και για να έχουμε καλό ερώτημα, πώς και έστειλες?Βάσια
ε μωρε να..αναρωτιομουν αν θα μπορουσες να μου στειλεις μια φωτογραφια σου..για να ξερω και σε ποιον μιλαω μωρε❤Άγνωστος
Μμ κάτι θα κάνω και για εσένα😏Έχουν περάσει 10 λεπτα και ο άγνωστος δεν εχει απαντησει. Ε ναι θα ειναι ο Γιάννης λογικα και δεν θα ήθελε να το μάθω. Λογικο, θα έτρωγε ξυλο. 5 χρονια kick boxing πήγαινα, να που θα τα χρησιμοποιήσω.
"ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΟΜΩΩΩΩΩΣ!" φωναζει η Ειρήνα μεσα στο αυτι μου
"ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΦΩΝ-" δεν προλαβαίνω να ολοκληρώσω και χτυπάει το κινητό μου.
"ΟΜΓ ΟΜΓ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΣ ΤΗΝ ΤΩΡΑ!"
Άγνωστος
Βάσια
εννουσα το προσωπο σ αλλα ναι..Άγνωστος
Γιατι μωρο μου δεν σου αρέσω?Βάσια
οχι δν μ αρεσεις και δν ειμαι μωρο, ποσο μαλλον σουΆγνωστος
Θα σε κάνω δικιά μου να το θυμάσαι.Βάσια
ναι καλα κανε ονειρα εσυ
διαβάστηκε 11:34 π.μ"ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΦΙΛΗΗΗ"
"Δεν ξέρουμε καν αν είναι αυτός στην φωτογραφία ρε μαλακα, ηρέμησε λίγο"
"ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ? ΤΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗ- οκευ σταματάω με πόνεσε ο λαιμός μου. Πάντως φιλη είσαι τερμα ηλίθια για να μην θες να χωθείς σε αυτο το μουνί"
"Δεν ξερ-"
"Ναι ναι, δεν ξερουμε καν αν ειναι αυτος, και μπλα μπλα μπλα...ΖΗΣΕ ΛΙ- εκχεμ, ζησε λιγο."
Ισως να έχει δίκιο. Αλλα είναι Σάββατο σήμερα και θελω να περάσω καλα. Θα ασχοληθώ απο Δευτέρα με το θεμα του αγνωστου. Και αν ειναι ο Γιαννης? Ναι δεν ειναι, αυτος ειναι τοσο γυμνασμένος..αχ αυτοι οι κοιλι- ΟΜΓ ΤΙ ΛΕΩ. Αχ δεν ειμαι καλα. Παω να παρω κανα δυο ζαναξ και να την πέσω για κανα χρονο.
《Δευτέρα 7:54, Σχολείο》
Περπαταγα μονη μου στον διαδρομο και περίμενα να χτυπήσει το κουδούνι για να μπουμε στις τάξεις. Ξαφνικά μπροστα μου είδα τον Αλεξ και αλλαξα αμέσως κατεύθυνση και πηγα κυριολεκτικά απο εκει που ηρθα.
"Ει μικρο" ερχεται και μου λεει με υφος αδιάφορο
"Αν θες λεφτα, δεν έχω μαζι μου σήμερα.." λεω και σκυβω το κεφαλι.
Παντα ημουν θυμα bullying απο την παρέα του Άλεξ. Αυτος δεν μου ειχε κανει κατι κακο..Ακομα τουλαχιστον.
"Λεφτά? Χεχ για ποιον με περασες?"
"Ετσι κανει η παρεουλα σου..."
"Λοιπόν εγω δεν ειμαι σαν τους αλλους."
"Δ-δεν εισαι?"
"Οχι.."
Αρχισε να με πλησιάζει υπερβολικα. Εκανα βηματα προς τα πισω και χτύπησα το κεφαλι μου σιγα στον τοιχο. Με κοίταζε εντονα, με επιμονο βλεμμα μεσα στα ματια, και δαγκωσε τα χειλη του.
"Εγω δεν θελω λεφτα Βασια..." μου ψυθιριζει
"Κ-και τι θες?"
"Να μου κανεις τα μαθηματα" λεει και απομακρύνεται. "Η Αποστόλου ξεκαθαρα δεν με συμπαθει και αν δεν γραψω καλα θα με κοψει"
"Εμ οχι σορρυ, δεν θα σου κανω τα μ-μαθηματα"
"Δεν σε ρώτησα μικρο"
Γυρισε την πλατη του και εφυγε.
Μα τι στο καλό ηταν αυτο? Νομιζα πως θα.. καλα γαμα το, ετσι και αλλιως δεν θα τον αφηνα.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΕΕΣ:)
ΛΟΙΠΟΝ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΆΚΙΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΙΔΚ😂ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΆΚΙ ΚΑΙ LEAVE A COMMENT :))))
ΣΙ ΓΙΟΥΥΥΥ💕
ESTÁS LEYENDO
Hey daddy
De Todo"Μακαρι να μην σου εστελνα ποτε εκεινο το γαμημενο το μυνημα!" φωναξε. "Μακάρι να μην σε ειχα γνωρίσει ποτε γαμωτο, εσυ φταις για ολα" άρχισα να κλαιω. Με καρφωνε με τα γαλανα του ματια. Γαμωτο ειναι τοσο όμορφος.. "Ισως θα ηταν καλυτερα να σταματησ...