Bună sunt Luiza și am 19 ani. Locuiesc cu tatăl meu care are obișnuință sa joace ,jocuri de noroc pe bani .Totul a început acum câteva luni.
Acum 7 luni
Mă trezesc pe la ora 10 ,mă duc și îmi fac un dus și mă îmbrac așa
Cobor jos unde îl văd pe tata cu lacrimi în ochiEu: Bună dimineața, dar ce ai pățit?
Tata:Fata mea ,trebuie sa iti spun ceva !
Eu:Ce-ai mai făcut și de data asta?
Tata: Pai te-am pierdut la jocurile de noroc!
Eu:Ceeeeeeeeeee ai făcut!!!!!
Tata: Îmi pare rău , n-am vrut!
Eu: N-ai vrut , ce sa zic ,ti-am zis de atâtea ori nu mai juca jocuri de noroc !Și tu ce ai făcut ?
Tata:Îmi pare rău !!
Eu: Mda,și când vine omul care mă va lua ? Spun cu furie.
Tata:Trebuie sa ajungă .Dute și fati bagajul!
Ajung în camera cu lacrimi în ochi și mă duc sa îmi iau valiza, după care îmi iau hainele le bag în valiza și îmi iau telefonul, după care cobor jos și fix în acel moment apare el.
Xx:Și tu ești?
Eu: Luiza! Spun în timp ce mă uit la tata cu ura .
Xx: Eu sunt Adam ,încantat de cunoștință!spune el cu un rânjet mare pe fata .
Eu: Mergem?!
Adam: Da...dar nu vrei sa iti ei rămas bun de la tatăl tău?
Eu: Nu merita!
Tata: Luiza! Îmi pare rău !spune în timp ce își da seama de greșeala făcută.
În timp ce mă uit la tata cu ura , Adam îmi ia bagajul și îl pune în mașină lui ,care spre mirarea mea este un BMW negru .
Tot drumul am fost tăcuți . Când deodată ne oprim în fata unei case ,mai mult conac .Adam: Am ajuns , Monica Îți va arata camera în care vei dormi !
Eu: ok...
Moni( Monica ): domnișoară haide sa va arat camera dumneavoastră.
Eu:Monica ,îmi poți spune Luiza !Spun eu zâmbind
Moni:Ok ... domni...aâa. ...Luiza
Eu : O sa te obișnuiești! Spun eu zâmbind
Și atunci mă pornesc cu Monica spre viitoare mea camera.Ajung în camera mea despachetez și după mă duc sa fac un dus și mă îmbrac așa:
După care cobor jos și îl văd pe Adam stand pe canapeaua din sufragerie.
Eu : Hey!
Adam :Bună , acum ca ne-am cunoscut trebuie sa clarificam câteva lucruri :
1.nu ai voie sa intri în camera mea fără acordul meu!2.Ai voie sa ieși din casa numai sâmbătă și duminică și dacă ieși trebuie sa fii la ora 19 în casa astfel îl trimit pe Timi după tn și vei fi pedepsita.
3. Trebuie sa faci tot ceea ce-ti spun fără sa comentezi .
Eu: ok...
După spusele lui Adam mă duc în camera mea și stau pe telefon mai bine de 2 ore după care mă cheamă Adam la masa .După ce mănânc mă duc sus și mă îmbrac asa:
După care adorm.
Mă trezesc dimineața pe la ora 9 .Mă duc și fac un dus și mă îmbrac asa
Ies din baie și văd.....
Hey sper ca va plăcut acest capitol .Scuzați-mă pentru greșeli va pup 😘
CITEȘTI
Vândută de tata
AdventureBună sunt Luiza și am 19 ani .Viața ei normala se va schimba atunci când tatăl o vinde pe o suma mare de bani .Ce se va întâmpla atunci când fata va fi luată de noul ei "stăpân"