mazi

2 1 0
                                    

Hayatın akışına uymak zor, ama hayatı kendi akışına uydurmak. nasıldır acaba öyle bir şey varmıdır ki.
Esenler den ayrılalı tam 2 hafta oldu ve ben orayı şimdiden çok özledim.ben Esenler'de doğup büyüdüğüm için di belki de orayı bu kadar özlenen bilmiyorum.bundan sonra ne olacak hiç bilmiyorum.

Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım.
Annem in sesi mide duyuyorum Büşra uyan artık saat 1 oldu dediği an gözlerim fal taşı gibi açıldı.yastığımın altındaki telefonu kaptığım gibi saate baktım.tabi ya annemin beni sabah kaldırma stratejisini nasıl unuturum. Neyse.ama bu stratejiyi nedenhafta sonu kullandı ki normalde hafta içi kullanırdı. Beni hafta sonu saatin 8 inde  neden uyandırırsın  be kadın ya.
Ağır ağır yataktan kalktım ve annemin yanına gittim.annem sofrayı hazırlıyor bir yandanda homurdanıyor.öfkeyle anneme dönüp anne ya neden bana işkence ediyorsun ya.dedim ve tepkisini bekledim.
İlk önce uzaylı görmüş masum köylü gibi şaşırarak baktı ve çemkirmeye başladı.
Gören sanır sanki kırbaçlıyorum. sadece erken kaldırdım ne var bunda. Ben senin yaşındayken sabahın 5 inde kalkardım.
Diye taramalı ya başladı, her zaman ki annem işte ne beklersin.hemen sordum beni erken kaldıran anneme harbi, anne sen beni niye kaldırdın ya rüyalarının doruklarındaydım ne bu erken kalk mavi fassı.dedim tek nefesle.
Annem sabır dilercesine bana baktı ve ve arkasını dönüp bir kaç günlüğüne esenlere gidiyoruz orada yapmam gereken işler var. Dediği an içimde bir sevinç patlaması yaşanıyordu adeta anneme koşarak sarıldım o da anlamıştı benim ne kadar mutlu olduğumu ve o da bana sarıldı.
Tamam hadi gitte hazırlan...

Annemle sevinç gösterim bittikten sonra dolabımın karşısına geçtim ve kıyafetlere bakmaya başladım.ve yeni kıyafetler alma zamanı geldiğini anladım.üstüme açık kollu bir t şort giydim ve  belinden düğüm attım ve altıma  da siyah bir pantolon giydim.siyah saçlarımı da  açık biraktim.
Masanın üstündeki çantamı ve yatağın üstündeki telefonumu aldığım gibi annemin yanına gittim.anne ben hazırım sen de hazırsan çıkalım artık.dedim sabırsız bir şekilde.annem de hazır olduğunu onayladı ve sonunda evden çıktık.

İlk münübüs yaptık sonra da otobüs yaptık
Ve sonunda Esenler'de yiz.
Oh be sonunda esenlere geldiiik.

Yorumlarınızı bekliyorum eğer beğenirseniz
Devamını getireceğim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ilk aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin