#2

108 9 1
                                    

İlk telefon görüşmesinden sonra bunun düzenli bir şeye döneceğini öngörmek de pek kolay sayılmazdı. Bir sonraki hafta her onu dakikası dakikasına aynı saatte aramamla geçti: 21.28

Günün sonunda stresimi atmak için uyguladığım bir ritüele dönüşmüştü. Gün içersinde telefondaki boş geçen konuşmayla zaman öldürmeyeceğime söz veriyordum. Kutsal saate ulaştığımda ise onu aramak için olan bahanelerim çoktan yerini almış oluyordu. Stresli bir günden sonra boş vakit ayırmam gerektiği, telefonla konuşurken balkona çıkmayı tercih etmediğim için daha az sigara içiyor olmam hatta o saatte evde bulunmak için arkadaşlarımla içtiğim süreyi kısıp alkolü bile azaltmıştım.

Öyle görünüyor ki küçük kız kardeşimle aynı yaşta olan bir ergen çocukla yaptığım iki saatlik görüşme hayatımda yaptığım en sağlıklı uygulamaydı.

Üstelik kız kardeşim hakkında da bana sürekli rapor veriyor olması cabasıydı. Görünen o ki ben ayrı eve çıktığımda annem tek başına dört çocukla ilgilenmekte zorlanıyordu. Lottie'nin son sene üniversite için koşturması gerekirken partilerde okul futbol takımı oyuncularının peşinde pervane oluyordu.

Cumartesi gününü annemin evinde geçirdiğimde Harry'nin söylediklerinin doğru olduğunu fark ettim. Lise son sınıf için bir poşet dolusu kitap ile kırtasiyeden çıkarken sene sonuna kadar en azından haftasonları ailemle kalmamın ve çocuktan rapor almaya devam etmenin daha yararlı olacağına karar vermiştim.

Akşam yemeğinden sonra eski odama geçip artık faydaları sorgulanamayacak rutinime dakikalar sayarken Lottie odama girdi.

"Yarın benimle ders çalışmana gerek yok Louis. Zaten sen bir sürü şeyi hatırlamıyorsun çok zaman kaybediyoruz. Arkadaşım gelecek o bana anlatır. "

İlk başta elbette dersten kaytarmak için plan yaptığını düşündüm ama hemen karşı çıkmadan önce arkadaşının ismini sordum. Biraz sonra minik casusumu arayıp gelecek kişinin asıl amacının ne olabileceğini öğrenebilirdim. Lottie buna karnını tutarak güldü.

"Eğer hiç tanımadığına emin olduğum tek bir kişi olsaydı o da Harry olurdu. Bayağı inektir, sen de görünce anlarsın."

Duyduklarımla kaşlarım çatıldı ama bir bakarız mırıldanıp konuyu kapattım ve bir hafta sonra ilk defa aradığım saati değiştirdim çünkü şu an acilen öğrenmeliydim: Yarın buraya Harry mi gelecekti yoksa herhangi başka bir Harry mi?

Telefon ilk çalışta açıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PenguenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin