ʜᴇᴇᴊɪ ᴘᴏᴠ
"ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ. ʏᴏᴜ ʙᴀʀᴇʟʏ ᴇᴠᴇɴ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ʜᴏᴜsᴇ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ. sᴛᴏᴘ ʙᴇɪɴɢ sᴀᴅ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴛɪᴍᴇ. ɪ ᴄᴀɴ ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴏ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ." ɪ sɪɢʜᴇᴅ. sʜᴇ'ᴅ ʙᴇᴇɴ ᴄᴀʟʟɪɴɢ ᴀʟᴍᴏsᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴅᴀʏ. ɪ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴊᴜsᴛ ɢᴏ.
"ғɪɴᴇ."
"ɪ'ʟʟ ᴘʀᴏᴍɪsᴇ ɪᴛ'ʟʟ ʙᴇ ғᴜɴ. ᴘɪᴄᴋ ʏᴏᴜ ᴜᴘ ᴀᴛ 8. ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ. ᴅʀᴇss ɴɪᴄᴇ. ʙʏᴇ." ɪ ᴄʜᴇᴄᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ 7.
ɪ ᴋɴᴇᴡ ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴍᴇss. ɪ ᴊᴜᴍᴘᴇᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ sʜᴏᴡᴇʀ ᴀɴᴅ ᴛʀɪᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ɪᴛ ᴀs ǫᴜɪᴄᴋ ᴀs ᴘᴏssɪʙʟᴇ. ɪ ᴘᴜᴛ ᴏɴ sᴏᴍᴇ ʟɪɢʜᴛ ᴍᴀᴋᴇᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴅɪᴅ ᴍʏ ʜᴀɪʀ ᴜᴘ ɴɪᴄᴇʟʏ. ɪ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴀ ɴɪᴄᴇ sʜᴏʀᴛ ʙʟᴀᴄᴋ ᴅʀᴇss ᴀɴᴅ ᴍᴀᴛᴄʜɪɴɢ ʙʟᴀᴄᴋ ʜᴇᴇʟs. ʙʏ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ɪ ᴡᴀs ғɪɴɪsʜᴇᴅ ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ᴘᴀsᴛ 8, ᴍᴇᴀɴɪɴɢ ʜᴀɴᴀ ᴡᴀs ʟᴀᴛᴇ ᴀs ᴇxᴘᴇᴄᴛᴇᴅ.
ɪ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴍʏ ʙᴀɢ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ. ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴜᴘ. sʜᴇ ʀᴏʟʟᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴛʜᴇ ᴡɪɴᴅᴏᴡ ᴀɴᴅ sᴍɪʟᴇᴅ.
"ʜᴇʏ sᴇxʏ, ɢᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀ. ʜᴜʀʀʏ." ɪ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴏᴠᴇʀ ᴀɴᴅ ɢᴏᴛ ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴀssᴇɴɢᴇʀ sᴇᴀᴛ. "ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴛᴏᴏ ʜᴏᴛ ᴛᴏ ʙᴇ sɪᴛᴛɪɴɢ ᴀᴛ ʜᴏᴍᴇ ᴀʟʟ ᴅᴀʏ ᴛʜɪɴᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴏᴍᴇ ᴀssʜᴏʟᴇ ʟɪᴋᴇ ᴄʜᴀɴɢᴋ-"
"ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛᴀʟᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪᴍ. ɪ'ᴍ ɢᴏɴɴᴀ ғɪɴᴅ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɴᴇᴡ." ʜᴇᴇᴊɪ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛᴇᴅ ᴛᴏ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ʜɪᴍ.
ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴀʀʀɪᴠᴇᴅ, ʜᴇᴇᴊɪ ᴡᴇɴᴛ sᴛʀᴀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʙᴀʀ. sʜᴇ ᴅʀᴀɴᴋ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙᴇғᴏʀᴇ ғɪɴᴅɪɴɢ ʜᴀɴᴀ ᴀɢᴀɪɴ. sʜᴇ ᴡᴀs ᴡɪᴛʜ ᴛᴡᴏ ɢᴜʏs ᴀɴᴅ sʜᴇ ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴇᴅ ᴍᴇ.
"ᴛʜɪs ɪs ᴅᴏʏᴏᴜɴɢ. ɢᴏ ᴅᴀɴᴄᴇ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ." sʜᴇ sᴇɴᴛ ᴍᴇ ᴏғғ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs sᴛʀᴀɴɢᴇʀ. ʜᴇ ᴡᴀs ʜᴀɴᴅsᴏᴍᴇ, ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴡᴀsɴ'ᴛ ᴄʜᴀɴɢᴋʏᴜɴ. ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ ᴀɴᴅ sɪɢʜᴇᴅ.
"ᴡʜᴀᴛ's ᴡʀᴏɴɢ?" ʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ, ᴀɴᴅ ɪ sʜᴏᴏᴋ ᴍʏ ʜᴇᴀᴅ.
"ɴᴏᴛʜɪɴɢ. ɪ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ɢᴏ ʜᴏᴍᴇ ʜᴏɴᴇsᴛʟʏ."
"ɪ ᴄᴀɴ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜ ᴀ ʀɪᴅᴇ ʜᴏᴍᴇ? ɪᴛ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ sᴇᴇᴍ ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅ ɪs ʟᴇᴀᴠɪɴɢ ᴀɴʏᴛɪᴍᴇ sᴏᴏɴ."
"ɴᴏ ɪᴛ's ғɪɴᴇ. ʟᴇᴛ's ᴅᴀɴᴄᴇ?"
YOU ARE READING
bad boy // im changkyun
Fanfiction"I know you still love me, tell me why, honestly." -big bang, bad boy