SUÇ ORTAĞI

600 44 7
                                    

Kahvaltı yapıp karakola gittik.(Belki de beyaz koldur) Polisler acaba bizi neden çağırmışlardı.

Bizi bir odaya aldılar ve kamera kayıtlarını izletmeye başladılar.Bunlar dün akşam Şirkete girdiğimiz görüntülerdi.Neyse ki sadece girdiğimiz yere kadar görünüyordu.

Ama dün akşam arka kapıda ki kameralar bozuktu.Ne işiniz vardı diye sordu polis.Jungkook bir şeyimizi unuttuk diye hemen karşılık verdi.

Polis Neyi unuttunuz diye sordu.Anahtarı dedim.Biraz dolandık sonra bir baktık anahtar yok gittiğimiz yerleri dolaştık oralarda da olmayınca Şirkette unuttuğumuzu farkettik dedim.

Jungkookta kafası ile onay verdi.Peki neden arka Kapıdan girdiniz ve sessizdiniz dedi polis.Kimseyi uyandırmamak için dedi Jungkook.

Bir polisi kandırmak o kadar kolay değil dedi polis.Sonra konuşmasına devam etti.Hiç eve gitmeden üstünüzü nasıl değiştirdiniz diye sordu polis.

Bu soruyu ikimizde beklemiyorduk.Alışveriş yaptık desem inanmazdı zaten.Gerçeği söyleseniz iyi olur dedi polis.Peki dedim.

Jungkook Şaşırmış gözlerle bana bakıyordu.Merak ettik ve delil aramak istedik dedim.

Bir yarım saat saha konuştuktan sonra bizi saldılar.Jungkook birden söyleyeceksin sandım dedi.Sonuçta o CD'yi polislere söyleyemezdik.

Sonra Şirkete gittik.Herkes bana şüpheli geliyordu.Zaten Jungkook ile olan diziye de ara verilmişti.

Şirkette biraz durduk.Ondan sonra tam şirketten çıkacaktık ki temizlikçi hemen yanımızda şapkasını düşürmüştü.

Hayır zaten Şirketin içinde insan niye şapka takar ki.Neyse tam şapkayı verecektim ki benden hızlı davranıp şapkayı aldı.

Ama dikkatimi bir şey çekmişti.Kafasında saç bandajı vardı ve bu bandajın şekli o kumaş parçasına çok benziyordu.

Jungkookta bunu farketmişti.Bir şey çaktırmadan eve gittik.Sence o mu diye sordum.Bence olsa olsa suç ortağıdır dedi.

Olabilir dedim.Sonra konuşmama devam ettim belki de katil hedef şaşırtmaya çalışıyordur dedim.

Kafasıyla onayladı.Aklıma bir fikir geldi bu temizlikçiyi araştıralım dedi.Mantıklı dedim.

Hakkında pek bir şey bulamamıştık.Sonra akşam yemeğini yiyip yattık.Sabah kalktığımda Jungkook yanımda yoktu.

Bölüm sonu umarım beğenmişsinizdir.Yorum ve vote yaparsanız sevinirim.💚🧡💛💙💚🧡💛💙

MY EVERYTHING /JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin