მენატრები

202 28 29
                                    

როგორ ხარ?მანდ როგორ არის ყველაფერი მოწყობილი?იცი მაკლიხარ,ძლიერ ძლიერ იმდენად მაკლიხარ,რომ წარმოდგენაც არ გაქვს.ჩვემ ფოტოებ ვუყურებ და ვხედავ თუ როგორი მხიარული სახეები გვაქვს,მაგრამ ახლა რაღა აზრი აქვს ამ ყველაფერს?გეფიცები მტკივა მტკივა,რომ ჩემთან არ ხარ,არ შემიძლია შენი ნახვა,არ შემიძლია შენი ჩახუტება,არ შემიძლია შენთან ერთად დროის გატარება.მენატრები მენტარები ისე როგორც არავინ და არასდროს.წარმოდგენაც კი არაგაქვს თუ როგორ მიჭირს შენ გარეშე.უბრალოდ ასე ადვილად ადექი და დამტოვე.დიახ დამტოვე ამ წყეულ ადგილას.ვიცი არ გინდოდა ვიცი არ გინდოდა.ამბობდი,რომ აგარაკზე ლამაზ სახლს ამიშენებდი და მპირდებოდი,რომ ზაფზულის ლამაზ დღეებს ერთად გავატარებდით.გახსოვს?მე მახსოვს ან რა დამავიწყებს.უწინ ვერ ვხვდებოდი თუ რამდენად მნოშვნელოვანი იყავი ჩემთვის,მაგრამ ახლა ვაანალიზებ ამ ყველაფერს.ვლოცულობ მართლა ვლოცულობ იმისთვის,რომ ღამით სიზმარში მაიმც გნახო.მენატრება შენი ღმილი,სიცილი,გაბრაზებაც კი.მახსოვს სულ,რომ მიცავდი.რაიმეს თუ ვიტკენდი სულ მეჩხუბებოდი გახსოვს?მეუბნებოდი,რომ მთელ მსოფლიოში ყველაზე ბოთე ადამიანი ვიყავი.მაკლიხარ ზუსტად შენ მაკლიხარ.ადამიანების მშურს,რომლებსაც გვერდით საყვარელი ხალხი ჰყავთ და ამას ვერ აფასებენ.ოღონდ ახლა ჩემთან იყო,მაგრამ ამაზე მხოლოდ თუ ვიოცნებებ.შენი თვალები მახსენდება,რომლებზეც ყოველთვის ვდაობდით გახსოვს?არა ეს ფერია არა ეს ფერიაო.მე შენ მჭორდები და შენ ვალდებული იყავი,რომ ჩემთან ერთად ყოფილიყავი.გეფიცები იმდენჯერ ვიტირე,რომ უკვე ცრემლებიც კი აღარ შემომრჩა.მინდა,რომ ჩემთან იყო.მინდა შენი გამხნევების მოსმენა.მართლა მინდა,რომ სამუდამოდ ერთად ვიყოთ.მინდა დაბრუნდე და უბრალოდ გესაუბრო ჩემ მიღწევებზე.მართლა მინდა,რომ ისევ ისე ახლოები ვიყოთ როგორც უწინ ვიყავით.მიყვარხარ,მენატრები და მოუთმენლად ველი იმ მომენტს,რომლის შესახებახ მხოლოდ ჩვენ ორმა ვიცით.ვოცნებობ ჩვენ შეხვედრაზე,მაგრამ არ ვიცი მოხდება თუ არა ეს.
მენატრები და მაკლიხარ
მენატრები და მჭირდები
მენარები და მიყვარხარ.
იმედი მაქვს ,რომ იქეთა ცხოვრებაში მაინც გაგვიმართლებს და ვეღარაფერი შეძლებს ჩვენს დაშორებას.
ოჰ სეჰუნ ჩემო პირველო და უკანასკნელო სიყვარულო! მიყვარხარ და მენატრები!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 19, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

მენატრები...🎐Onde histórias criam vida. Descubra agora