selam
ben Rabia, huangrrenjun
ve bu da hesabı açan kişi, aynı zamanda shizen ent. ceo'su jichu-ya *ek olaral lemniscate ent ceosu*şu anti meselesini çok abartıyorsunuz a m k.
ben bts, blackpink ve cardi b antisiyim. sevmiyorum, yetenekli, yakışıklı ya da güzel bulmuyorum, hareketleri yapmacık geliyor vb nedenlerden dolayı antiliğim.
aynı şey Grace için de geçerli aslına baktığımız zaman. sevmiyorum, yapmacık geliyor, abartılıyor, 'fikir paylaşma' adı altında saçma sapan şeyler yapıyor ve daha niceleri... işte bunlar antiliği getirir. aNtİ oLmaNıZ çoK SaÇmA. neden? sevmiyoruz işte amk. belirtmekten de korkmuyoruz, ee?
linç yemeyi göze 'unpopularcılık' denen saçma sapan şeyi yaparken aldım ve gözden çıkarmadım.
korkum yok, hiçbir şeyden.
kalp de kırılabilen bir şey,
bunları göze alması gerekirdi başlarken, herkesin sevmeyeni var. her neyse, sevmiyorum işte allah allah.
tierra lee iken kimsenin kalbini kırmadım ben, demek ki fikirler kalp kırmadan da belirtilebiliyormuş..
tabii, kraliçe her zaman haklı!!!!
(bu arada ben, huangrrenjun)Benim olayım sadece Grace ile ilgili değil, eleştiri adı altında insanların kalplerini kırıp onlara çöp muamelesi yapan kesim hakkında. Ama bu kesimin oluşmasını sağlayan kişi Grace.
Grace şu an afde gerçekten ünlü, çünkü başlarda gayet güzel eleştiri yapabiliyordu. Tam o sırada ün kazandı. Sonra bir anda 'buralar ben yoksam yoktur' modunda gezmeye başladı. Küçük şirketlere istediğini söyleyip insanları üzüyor, insanların emeklerine bir hiç gibi davranıyor.
Ve sizde hepiniz göt korkusu yüzünden içinizden geçenleri kraliçenizin yüzüne söyleyemiyorsunuz.
(real hesaplarımızı verdik, ne geçti elinize amk? "rEaL heSaP vEr KaRDeŞiM")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unpopular Grace Opinions
WerewolfşUrAyA wAtPadDe iLk yAzAyaIm dA hEr ÖnÜnE gElEn oRoSpU çOcU çAlmAsIn .s.S sadece düşünce linçlemeye hakkınız yok xD