evet, gerçekten uzun zaman sonra tekrar selam.
şu sıralar afte pek aktif değildim, neler oldu bilmiyorum. bunu kaç kişi okur onu da bilmiyorum.
dönüp yazdıklarıma baktığımda evet, gerçekten belki biraz fazla abartmışım, diyorum. ama hala düşünce yapım konusunda aynıyım. grace gitmiş sanırım ayrıca, şaşıracaksınız ama açıkçası gitmesini istemezdim. bu hesabı açmamın tek sebebi, şu unpopular af opinions saçmalığıno yazarken daha dikkatli olmasıydı. insanoğlundaki en nefret ettiğim özellik, kesinlikle kendini üstün görmektir. kimse şimdi duyar kasmasın, Grace fazlasıyla burnu havada ve kendini beğenmiş biri. evet, insan doğasında var bu kabul ediyorum fakat Grace bu yanından gayet memnun gözüküyordu. aynı zamanda yaptığı eleştirilere bakıyorum, sonra da eleştirilen kişiye, gerçekten sinir krizi geçiriyordum. sanırım şunda hemfikiriz, Grace yüzünden sayamayacağımız kadar şirket kapandı, bu bir gerçek.
fakat bu yazdıklarımda olsun, hesap adında olsun bazı pişmanlıklarım olmadığı anlamına gelmez. örneğin hesap adını Grace anti yapmak yerine başka bir şey, daha az inciten herhangi bir şey, yapabilirdim. bunları kabul ediyorum.
her neyse, dediğim gibi, ben buradan kendini unpopularcı zanneden kişileri uyarmaktan çekinmeyeceğim, fakat daha nazik olmaya dikkat edeceğim.
iyi günler, umarım iyi bir gün geçirirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unpopular Grace Opinions
WerewolfşUrAyA wAtPadDe iLk yAzAyaIm dA hEr ÖnÜnE gElEn oRoSpU çOcU çAlmAsIn .s.S sadece düşünce linçlemeye hakkınız yok xD