Bir zindandayim.Her yer zifiri karanlık, buz,böcek dolu ve oldukça ıssız. Ne yapacagimi düşünmeye zamanım bile kalmıyordu. Çünkü her salisede onun hala yaşama umudunun olduğunu düşünüyordum.
Tüm üşümem,acim,sefilligim bir anligina yok olmuştu.En azından bir anligina.Burasının her yani rutubet kokuyordu.Simsiyah ve çizili duvarlar..Bir de ayna vardi.Kendime baktim.Gozlerim simsiyah olmustu.Hatta morarmisti.Tıpkı bir ölü gibi.Saclarima baktim ve masadaki makasi aldim.Saclarimi kestim.Bana kalsa şurada kendimi öldürürüm.Ama kimse inanmasada Nate yasiyor. Hatta dün ziyaret etti beni.Of kahretsin cok aciktim.Ama bu yemekleri hayvana koysan yemezdi.Mecburen yemem gerekti.Bir parça yedim.Yememle çıkarmam bir oldu.Yine köşeme çekildim. Saatler geçmek bilmiyordu.Kapının orada bir ışık gördüm. Merakla baktim.Birden kapı açıldı.
"Al,ye şunu. " deyip gitti.Tabağa bir göz attim.Sonra ittirdim.Beni burada ne kadar tutacaklar diye düşündüm, durdum.Gün içindeki yorgunluğum bedenimi ele geçirmişti bile.Uykuya daldim..
.............................................................
(Ashley'in ağzından. )
Merhaba sevgilim.Gunaydin.
"Sen kimsin,neredeyim ben".
Beni hatırlamıyor musun Nate.Ben senin nisanlinim.Hatta burasi bizim evimiz.
"Ha pardon."
Nate'in elini tuttum ve ona askla baktim.Ne yazik ki biricik aşkı suan ölme mücadelesi veriyordu.Ki benim en yakin arkadasim.Birden telefon çaldı. Arayan Doktor Maxfield di.Nate 'e döndüm.
"Aşkım sen uyu ben gelicem." dedim.
"Buyrun."
"Arkadaşınız günden güne kötüye gidiyor,hastalığa yakalanicak.Bu oyuna devam edicek misiniz ?"
"Tabi tabi" deyip kapadim.Allahim ya nasil bir doktor bu.Okadar para ödüyorum buna.
......................................................................................
(Doktorun agzindan.)
"Kizim,kizim hemen uyan.Kizim kalk.!
"E-efendim ." diyerek düştü. Kalkmaya mecali kalmamıştı. Hemen kucaklayarak zindandan çıkarttım ve yatağa yatirdim.
Kendi kendime söylendim durdum.
"Affet beni kizim bir anlik paraya kapılarak insanligimi harcadım. Ama hala gec degil."
....................................
Doktor..? Yine mi ceza.?
"Hayir,hayir kizim.Korkma.Benim Dunyaca ünlü bir arkadasim var.Senin kopyalamani yapicak tabi Dna ni alarak.Hic acimayacak korkma.Onu burada tutucaz ki arkadasin.
"Arkadasin derken ? "
"Yok, ben yanlislikla.."
"LÜTFEN. !"
"Ashley istedi bunu.Nateyi kacirmis ve size yalan söylemiş. "
"Yok siz karistirıyorsunuz.Ashley benim kardesim gibi."
"Üzgünüm. ."
O an başıma kaynar sular inmişti. Resmen arkamdan bicaklanmistim.Ama biliyordum.1 dakika ya annem.? Buradan cikamazdim.Çünkü gidecek tek yerim annemin yaniydi.Ona anlatamazdim.Çünkü annemde o oyundaymis megersen.Canindan kanindanim ya,bana her aksam masal okuyan,ac kalip yediren biricik annem bana bunu yaptığına göre Ashleyin yapmamasını beklemek sacmalikti.Tek sansim Edwarddi.Beni arkamdan bicaklamayan tek dostum.Sadece ona anlatip saklanabilirdim,sadece ona..
Hastanede makyaj yapip,kılık degistirdim. Ve dışarı çıktım. Etrafa baktım,iyice,en ayrintisina kadar.Ne kadarda güzel bir yerdi.Duvarin orda Ashleyi gördüm. Olamaz. Hemen arkami döndüm ve hizlica Edward'a gittim.Kapıyı çaldım.Kapıyı bir kız açtı. Arkasından da Edward belirdi ve elindeki bardağı düşürdü.
"Sey ben ozaman gideyim." O sirada beni kendine çekti ve gözlerime bakti.
"Edward rahatını bozamam.Bunu görmedin duymadin bilmiyorsun. Olur mu.?
"Sacmalama.O benim kuzenim.Yani sadece bu hafta burda kalacak.Ama merak etme kafa dengidir.''
Kiz gülüyordu.
"Sey ben özür dilerim."Kahretsin rezil olmustum.İçeri girdim ve olayları anlattım.Zindanda 2 haftadır ac kalıyordum ve internetsiz.Facebook'a girmemle Ashley ve Nate'in resmini görmem bir oldu.Ustundede 2 hafta sonra nikahkimiz var yazmaz mi..Yok artik dedim kendi kendime.Yanima Edward oturdu.Bilmiyorum yani benimle olduğundan fazla ilgileniyordu.
"Istersen seni değiştirip gideriz.Sevgilim diye yuttururum."
"Sey olur mu ?"
"Tabiki.Yeter ki sen mutlu ol."
O sözü duyduktan sonra sanki içimde kelebekler uçmuştu.sonucta Nate'i görecektim.Gün içerisinde bir suru aktivite yaptım.Ama günler geçmek bilmiyordu. Her gecen gün daha da endise duyuyordum. Ve üzüntü. Sonunda düğün günü gelmisti.
EVET EN HEYECANLI YERDE BITIRDIGIM ICIN BANA LUTFEN KIZMAYIN.OZELLIKLE SUDE SEN KANKA :')) DIGER BOLUMDE ACABA NELER OLUCAK O.o