ilgilenmiyo!

190 9 1
                                    

Efe ile eve girdik.Çok heyecanıyım acaba neler olacak.Anneannem oturmuş evlenme programı izliyodu yakında koca buldum gidiyom demesse iyidir.Bizi görünce biraz şaşırdı 

''ayy kızım hoşgeldiniz bu beyfendi de kim''

''hoşbulduk annanne bu Efe annemlerin yan komşusunun oğlu onu da burada teyzesi varmış benimle geldi belki benim okuluma gelebilirmiş bu gece bizde kalacak''

''hoşgeldin oğlum gel otur açmısınız bişeyler hazırlayayım''

''hoşbulduk zergün teyze Buse sizden bahsetti biraz bi de bi kuzeni varmış o yok mu?''

''var var oğlum gelir şimdi o da arkadaşlarıyla dışarı çıkmıştı''

...

2 saat sonra Buğra geldi.Onu Efe ile tanıştırdım baya yakın olmuşlardı beni kıskanmıyodu!!!! pekala belki de kıskanıyo ama belli etmiyo ozaman bende senin sınırlarını zorlarım anneannem saat 10 olunca yatmaya gitti bizde altkatta oturuyoruz Buğra

''Efe karşim sen bu gece benim odamda kal yarın da seni okula götüreyim okulu gör belki gelirsin''

''olur knk bende gelmek istiyom sizin okula babamları ikna edebilirsem gelirim''

ben de 

''gelirsin inş keşke bi gece daha kalsan''dedim o anda Buğra bana baktı hatta ölümcül bakışlar attı ya da ben abartıyorum bilmiyorum inş ölümcül bakışlar yollamıştır...sanırım yanıldım çünkü Buğra''aynen kanka keşke kalsan'' ''bende isterim kanka ama teyzemlere gideceğimi söyledim şimdi ayıp olur'' ''tamam ozamn napalım'' dedi Buğra 10-15 dk kadar daha oturduktan sonra yatmaya çıktık.Onlar Buğra'nın odasına giderken bende kendi odama gittim.Buğra beni kıskanmıyor.Ama neden? daha perşembe günü şort giydim diye ayrılmak isteyen o değilmiydi? Anlamıyorum.

Okula geldiğimizde Buğra Efe ile oturdu bende damlayla çocuk benimle hiç ilgilenmiyor ayrıca Efe ninde alacağı olsun beni sattı hayvan! Damla

''kanka bu Efe tatlı çocukmuş lan yapak mı sana''

''malmısın kızım''

''Buğrayla ayrıldığına göre sevgili olmamanız için hiçbir sorun yok zaten o  Gamzeyle takılıyo bu aralar''

''ne Gamzeyle mi takılıyo?''

''evet kanka sen hiç sınıftan çıkmadığın için göremiyosun''

''ya hayır olamaz''

''kanka sende Efeyle takıl''

''hayır Buğra çocuğu kendi tarafına çekti''

''of kızım ya nasıl kaçırırsın mal neyse sana Doğukanı ayarlayabiliriz''

''mallaşma o olmaz''

''niye''

''of bilmiyorum''

''kanka saçmalama ya gerçek değil sadece Buğra'yı kıskandıracaksın''

''ya kızım denemedim mi sanıyosun? Efe yle ne kadar kısakandırmaya çalıştım bi bilsen çocuğa çok tatlısın bile dedim Buğra'nın yanında ama Buğra bey hiç ksıkanmadı''

''ya oha ama ya ''

''evet''

''ben Berat'a sorsam o bilir kıskanıyo mu kıskanmıyo mu.''

''evet- evet süper fikir koş zil çalmadan''

''ahh deli kız :D ''

Damla'nın Ağzından 

Berat'ı bulduğumda Buğra Efe ve adını bilmediğim bir kaç çocukla gülüşüyolardı.Berat'ın yanına gidip

''aşkım gelir misin''

''tamam aşkım''

ileride ki banka gidip oturduk

''aşkım Buse'yle Buğra'nın ayrılma sebebi hakkında ne düşünüyosun?''

''aşkım bence Buğra haklı mesela sen şort giysen ben sana giyme desem sen giymekte ısrar etsen bende aynı şekilde sana ayrılalım ozamn derdim''

''ne inanmıyorum sana Berat ozaman Buğra Efe ile Buse'yi neden kıskanmadı''

''bilmem zaten artık Buse onu ilgilendirmiyo''

''nasıl yani?''

''yani si artık Gamzeyle takılıyo''

eliyle az önce oradan aldığım çocukların arasından Buğra ve Gamzeyi göstererek.OHA.

''anladım hadi görüşürüz'' deyip yanından uzaklaştım demek artık gerçekten Buse ile ilgilenmiyo

kuznimle aşk mı??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin