Damla’nın dediklerini düşünüyorum 1 saattir nasıl olurda beni Gamzeyle aldatır? Ahh pardon biz onunla sevgili değiliz ki ona bakılırsa Gamze de şort giyiyor ona neden bişey demiyo? Alt kattan sesler gelince alt kata indim Buğra ve Gamze.Karşımda benim evimde Gamze en sevmediğim kızlardan biri yanlış görmüyorum demi? Ve ultra mini kot bir şort ile Allah Allah
Buğra ‘’bizde benim odama çıkıyoduk’’dedi bende ‘’banane’’ dedim ne dememi bekliyodu acaba? ‘’iyi’’ konuyu değiştirerek ‘’sen şort giyen kızlardan hoşlanmazdın Buğra noldu?’’ ‘’he sen Gamze’ye diyosun aşkım bi daha giyme tamam mı?’’ Gamze sürtük bir sesle ‘’aşkım sen ne dersen o olur’’ dedi ve bana sırıtarak bakmaya başladı ne bakıyon diyip gözüne yumruk çakasım gelse de sadece odama gitmekle yetindim bana böle mi dedi bana da böyle dese belki bende tamam derdim ahh hayır demezdim… Arda’yı aradım
-alo kanka naber
-iyi kanka sen
-idare eder işte buluşalım mı?
-kanka müsait değilim lan
-nerdesin?
-Sıla var ya geçen anlatıyodum ya onunla buluşmaya gidiyorum
-iyi Arda öyle olsun
Deyip kapattım demek o kız benden daha önemli he öyle olsun.Dolabımı karşısına geçip altıma Gamze’nin giydiği kısalıkta bir şort üzerine de bir tşört giyip saçlarımı yandan topladım evet tatlı oldum.Nereye gittiğimi bilmeden evden çıktım bir süre yürüdüm ve bir banka oturdum Damla’yı aradım
-alo kanka buluşalım mı?
-iyi bay
Sende gelme herkes sevgilisiyle ben tek.Sercan’ı aradım bu kesin gelir
-alo Sercan kanka buluşalım mı hayır deme noluuurrr
-of zaten hepiniz birisiylesiniz tamam kapa
Kuzenleriyleymiş ben kimleyim hiç kimseyle.Yanımda bir kıpırdanma olunca kafamı çevirdim ve bir çocuk.çocuk dediysem benim yaşlarımda siyah saçlı kahverengi gözlü cool tipli bi çocuk işte neyse
-‘’sanırım kimse seninle buluşmak istemiyo’’deyip şirin bi gülümseme yolladı ve devam etti ‘’ben Ozan’’ ‘’aynen öyle oldu bende Buse’’ ‘’istersen ben senle vakit geçirebilirim’’ şaşkınım şuan bu kadar tipli çocuk benimle vakit geçirmek istedi he bu arada bu çocuk Buğra’dan daha yakışıklı yani neden aklıma o geldi ki şimdi çocuğa uzaylı görmüş gibi bakarken ‘’istersen gidebilirim rahatsız ettiysem özür dilerim ben öyle görün….’’ ‘’ah hayır şaşırdım sadece arkadaşlarım bile gelmezken senin gelmene’’ ‘’he tamam ozaman’’ deyip az öncekinden daha seksi olan gülümsemesini yolladı eriyorum…. ‘’sanırım sevgilin yok’’ dedi bende ‘’evet ayrıldık senin de yok galiba’’ ‘’evet bence olmaması daha iyi rahat rahat istediğim kıza yazabiliyorum’’ deyip muzipçe gülümsedi bu seferde ben bu çocuğun gülüşlerine neden bu kadar taktım ki? ‘’e e burada oturacak mıyız hep?’’ dedi bende ‘’ah hayır bildiğin güzel bir yer varsa gidelim mi çünkü benim yok’’ ‘’olmazmı’’ dedi ve ayaklandı ‘’hadi gidelim’’ ‘’nereye’’ ‘’benim mekanıma’’ dedi ve az önceki muzip gülümsemesini yeniden yolladı.Aklından neler geçiyo Ozan.Siyah bir arabanın önünde durdu araba markalarından anlamadığım için ne olduğunu bilmiyorum ama baya lüks.O şoför koltuğuna oturmuştu bile bana da gelmem için eliyle işaret yapınca bindim.Nereye gittiğimizi hala bilmiyorum acaba nereye götürüyor umarı sıkıcı bir yer değildir.10 dakikalık bir yolculuğun ardından arabayı durdurdu.İndiğinde bende indim burası arabaya göre lüks bir yer değildi sade küçük bir yer içeriye girince peşinden gittim neden hep ben onun peşinden gidiyorum ki? bara benzeyen bir yere geldik kolumdan tutup üst kata çıkardı teras.Buradan her yer çok net bir şekilde gözüküyor ve çok güzel içerisi gibi havasız olmadığı için şanslıyım yanımıza gelen sanırım garson ‘’Ozan bey her zamankinden mi olsun’’ ‘’evet bir tane de portakal suyu’’ adam yanımızdan gidince ‘’seni nereden tanıyor ve ben portakal suyunu sevmem bende o senin içtiğinden içmek istiyorum’’ aslında portakal suyunu severim ama onun içtiğinden içmek için böyle demiştim. ‘’dedim ya burada beni herkes tanır içeri girerken herkes bize baktı fark etmedin mi’’ evet fark etmiştim herkes bize bakıyodu peki neden? ‘’çünkü buraya kızlarla gelmem şaşırmışlardır büyük ihtimalle ve eğer çok istiyosan benim içtiğimden içebilirisin ama sorumluluğu bana ait değil’’ ‘’tamam’’ az önceki adam geri geldi ve Ozan kendi içtiğinden bana da getirmesini söyledi.Adam 3 4 dakika sonra benim bardağımı da getirdi içtiğimde tadını beğenmemiştim ancak beğenmediğimi belli etmemek için devam ettim bittiğinde tekrar istedim sanırım bu şey hoşuma gitmeye başladı.Ozan karşı çıksada gene benim dediğim oldu ve bir bardak daha getirdi az önceki adam ve bir tane daha bir tane daha…
Uyandığımda kendi yataımda ve odamda olmadığımı fark ettim başım felaket ağrıyodu ve akşam ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok en son içtiğim şeyi çok beğenmiştim ve tekrar istemiştim sonra da uyumuştum ama buraya nasıl geldim ve Ozan nerede? Kapı açıldığından bir an korktum ama geleni görünce rahatladım Ozan. ‘’iyi misin’’ ‘’galiba beni evime götürür müsün?’’ ‘’tamam bu arada kuzenin aradı’’ ‘’ne kuzenim mi açtın mı’’ ‘’evet’’ ‘’ne dedi’’ ‘’sen kimsin deyip küfürler saydırdı’’ ‘’ahh sonra’’ ‘’sonrası bende uyuyo dedim kapattım telefonu’’ ‘’bu kadar mı’’ ‘’evet hadi gel kahvaltı yapalım’’ ‘’nerde’’ ‘’burada’’ deyip kolumdan sürüklemeye başladı alt kata indiğimizde bir masa hazırlanmıştı sanırım bizim için gene peşinden gittim ve karşısına oturdum. Yarım saat kadar kahvaltı yaptıktan sonra gen o lüks arabasına bindik ve beni evime bıraktı teşekkür edip içeri girdim karşımda bir BUĞRA hemde kızgın ‘’nerdeydin sen’’ ‘’arkadaşımlaydım’’ ‘’erkek arkadaşın sanırım’’ ‘’evet noldu’’ ‘’babaannem merak etti bidaha haber versen iyi olur’’ ‘’tamam’’ bir süre bekledim hiç bişey demedi kıskansın diye sevgilim dedim ama gene bişey demedi tamam anladım artık beni önemsemiyor ozaman bende Ozanla işleri ilerletirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kuznimle aşk mı??
Romantiekzil çaldı kapıyı açmaya gittim karşımda yakışıklı yakışıklı az kalır taş meteor artık ne derseniz öle bi çouk duryo maviş gözlü sarı saçlı aneeey gel beni ye diyo da bu kim laa -şeyy babaannem evde mi -babaannen ??? -zergün ben yusufun oğlu -nee sen...