5. rèsz A bosszù

290 7 4
                                    

-Akkor kikapcsolom a tv-t ès alszunk jo?-
-Jo èjt deddi-
-Jo èjt beb-
Boldogan kelttem föll de mikor Beni fellè fordùtam nem feküdt meletem.
Naon meg vòtam ijedvve me nem ere szamitottam. Ecce csak hangokkat hallok a konyhàbòl ezè oda menntem.

Amikkor belèpptem a hejsègbe naon szomorù ès mèrgess letem.
Ott volt Beni meg az az Amy gàdzsi ès kefèltek.
Naon elszomorottam me nem nèsztem vòna ki Beniből.
TE BÜDÖSS KÙRVA NEMM MEG MONTAM NE MENNYÈ A PALIM KÖZLÈBE!?-
Rohanttam oda Amyhez.

Meg is tèptem.Èlvesztem mint Beni szopàssàt.

-TE MEG HAGGYÀ BÈKÈN MEGBISZTAM BENED TE UTOLSÒ PARASZT ROHAGY MEG TE ISS PHÖCK- köpptem le èss elrohantam a Misselhezz.
-MICHELLE !- rohhantam oda a barinömhözz.
-Mè nem gyüttè haza teggnap?- kèrdeszte.
-Elmentem a Benivel a vidàmmparkba ottan talàlkosztunk egy Amy nevü csajèval aki valszeg Benimnek az exe:((
 Asztàn haza mentünk ès duktunk a zuhanyszòban
Meg most regel jöttem ki a konyhàba ès ott kefèllt Amy meg Beni- sirtam meggint.
-ÙRISTEN BARBIE MEGKELL BOSZÙLNUNK ESZT! ÖJJÜK MEG A RIBANCOTT ÈS BENITT MEG VERLYÜKK MEG!!-
-IGEN MÈGG MA CSINÀJJUK MEG!!-

Kiterveltük Michelle-l, hogy este 7-kor megyűnkk ell oda addig beszersztünk egy sìmasszkott, hogy hasolliccsunk Tiahra.
Michelle eldukta az apukàjànak a kisbicskàlyàt ès meg vitünk patkànymèrget èss pogàccsàtt.

*TÀJM SZKIP*

Itt vounk a Beni hàzzànàl hallom inen kintröll, hogy kùrnak naon mèrgess letem.
Oda mentem ajtòjàhoz kopoktam erőssen ès elbùjtam a bokorrba.
Kijöt az Amy megnèzni ki vòt ez.
Michelle ot maratt az ajtònà mekfokta hajànà fogva ès evàkta nyakàt.
Mekhalt a Amy.

Előjötem bokorbòl ès bemntem Benihez a hàszba.

Folyt

Daddy powa [beniipowa ff]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon