2. Wakację

2 1 0
                                    

W pierwszy tydzień wakacji Nikola pisała codziennie przed spaniem z Karolem. Pewnego wieczora, kiedy Karol się mył jego brat Alan wkradł się na jego konto i pisał z Nikolą. Po dwudziestu minutach pisania Alan zaczął obrażać Nikolę. Alan jak usłyszał, że brat wychodzi z łazienki to szybko zamkną laptopa i udawał, że szuka czegoś w jego pokoju. Następnego dnia Karol wszedł na konto, żeby popisać z Nikolą, ale zorientował się, że go zablokowała i nie mógł z nią pisać. Karol zorientował się, że to Alan wypisywał złe rzeczy na temat Nikoli. Karol poszedł do Alana i zapytał się czy to jego sprawka on powiedział, że nie. Karol zatem powiedział, że da mu dwadzieścia złoty. Alan przyznał się do tego. Karol nie dał mu tych dwuch dych, ale za to powiedział to dla mamy. Alan nie był zadowolony z tego, że dostał szlaban na komputer, telefon, tablet i telewizor. Pod koniec tego tygodnia w szkole organizowano imprezę wakacyjną bez nauczycieli i do której chcieli. Nikola wraz z Anią poszły na tą imprezę z myślą, że nie będzie tam Karola i Michała. Niestety przyszli. Nikola z Anią nie odzywali się do nich. Karol próbował z Nikolą rozmawiać, ale ona nie chciała. Za piątym razem Nikola zgodziła się na rozmowę dwu minutową. Karol opowiedział dla niej, że to nie on ją wyzywał tylko jego brat. W tym samym czasie Ania z Michałem założyli się o to czy Karol z Nikolą będą razem czy nie. Ania mówiła tak, a Michał nie. Nikola z Karolem pogodzili się, tańczyli razem. Po pięciu minutacha tańczenia poszli do łazienki. Tam założyli się o to, czy Ania z Michałem będą razem. Nikola na tak, Karol na nie. Wrócili na impreze, ale okazało się, że już koniec. Widzieli tylko Anię i Michała razem trzymających się za ręce. Jak Michał z Anią zobaczyli ich to Od razu póścili się. Powiedzieli, że oni mają zostać sprzątać. Ale Michał, Ania, Karol i Nikola nie wiedzieli, że z ukrycia podglądała ich Wiktoria. Po sprzątaniu Nikola przez przypadek przewróciła się I pocałowała Karola w usta. Karol nie zaprzeczał. Po pięciu dniach pisania z nim Nikola postanowiła napisać mu, czy spróbują być razem. Karol odpowiedział tak. Następnego dnia w piątek ta czwórka spotkała się w parku. Przypatkiem spotkali Wiktorie. Rozmawiali. Po rozmowie Wiktoria poszła. Jak odeszła trochę to śledziła ich i pod słuchiwała. Dowiedziała się o tym, że Nikola z Karolem są razem. Wkurzyła się. Po tygodniu znowu się spotkali w czwórkę. Też spotkali Wiktorię. Ona zaczęła tulić się do Karola. On powiedział, żeby przestała. A ona na to zaczeła mówić, że jest dwa miesiące z Karolem on zaprzeczał, ale Nikola mu nie wierzyła i pobiegła do ulubionej kawiarni, Ania pobiegła za nią i zostawiła chłopaków samych. Jak Ania dobiegła do kawiarni to zobaczyła tam płaczącą Nikolę. Pytała się oco jej chodzi, ale nic z tego nie rozumiała. Chłopcy w tym samym czasie rozmawiali z Wiktorią na ten tema po krótkiej rozmowie Michał zostawił Karola z Wiktorią i nieodzywał się do niego przez dwa tygodnie, nie pisał z nim, nie spotykał się z nim. Po dwóch dniach Ania znowu zapytała Nikolę czemu płakała. Nikola odpowiedziała, że przecież Karol ją zdradził z Wiktorią. Po miesiącu nie odzywania się do Karola, on postanowił, że ją odwiedzi w domu. Nikola nie chciała z nim rozmawiać, ale po długim namyśle zgodziła się na pięć minut rozmowy. Wytłumaczył dla niej, że nie jest z Wiktorią razem. Nikola nie uwierzyła dla niego i wyprosiła go z mieszkania. Jak on poszedł to odrazu poszła płakać do pokoju. Przez następne miesiące wakacji nie odzywała się do Karola, Michała i Wiktori. Pod koniec wakacji Ania odwiedziła Nikolę i poszły na zakupy do sklepu, żeby kupić sobie sukienki na rozpoczęcie roku szkolnego. Po zakupach zaszły do ulubionej kawiarni. Spotkały tam Karola i Michał. Karol jak zobaczył Nikolę odrazu podbiegł do niej i chciał z nią porozmawiać, ale ona go ignorowała. Karol zwontpił, że Nikola kiedykolwiek z nim jeszcze porozmawia. Po dwuch dniach Karol jak spotkał Nikolę to ostatni raz chciał spróbować z nią pogadać ona nie chciała z nim rozmawiać i na sam koniec dała mu z liścia i poszła dalej. Karol nie wiedział co ma robić. W końcu przestał myśleć o Nikoli i normalnie się zachowywał. Rozmawiał z Michałem i obrażali Nikolę, Anię i inne dziewczyny. Przez całe wakacje Karol nie odzywał się do Nikoli. Myślał jak ona nie rozmawiała z nim to on też nie musi z nią rozmawiać.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 28, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wymarzona PrzyszłośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz