დილა ისე დაიწყო თითქოს თან არაფერი მომხდარა განსხვავებული.
და თან თითქის მთელი ცხოვრებაა ერთად ვართ.
უაზროდ საყვარელი და მოსიყვარულე წყვილი რომელმაც გუშინ გაიცნეს ერთმანეთი. ვინაიდან არ ვიცნობდით ერთმანეთს სალაპარაკო ბევრი გვქონდა. არ გველეოდა თემა რომელზეც ვისაუბრებდით. საუზმის კეთებისას საყვარლად ვეხუტებოდით ერთმანეთს და ვთამაშობდით საჭმელთან. ვჩქარობდით. სწრაფად გავაკეთეთ ომლეტი დავლიეთ ყავა და გავუდექით გზას. თბილისში რაც სანახავი იყო ყველაფრის ნახვა გვინდოდა დღეს. რომ ტური დაგვეწყო უკვე თბილის გარეთ. დრო ხომ ძალიან ცოტა გვქონდა.
მოვიარეთ მთელი ქალაქი. წავედით სხვადასხვა რესტორანში და სხვადასხვა ქართული კერძი გავასინჯე სადილზე და ვახშამზე. შემდეგ კი გადავწყვიტეთ მინივენის ქირაობა ტურისთვის.
მეორე დღის დილის 6 საათისთვის დავაპირეთ გასვლა მანქანას მისანართი მივეცით სადაც უნდა მოსულიყო ჩცენთითონ კი წაცედით ღანის თბილისის სანახავად. თუმცა გვიანობადე არ გავჩერდით ვიფიქრეთ რომ ჯობდა სახლში ვყოფილიყავით და დაგვესვენა ხვალინდელი დღისთვის.
როდესაც სახლში მივედით მე ვუთხარი რომ შეეძლო წყალი გადაევლო და დაეძინა უკვე. მეკი ბარგი მქონდა ჩასალაგებელი.
სანამ ის წყალს ივლებდა და აბაზანიდან დუშის ხმა გამოდიოდა. თავში წარმოვიდგენდი შიშველ ჩანიოლს (ნანახი კი მყავდა უკვე მაგრამ..) როგორ ეცემოდა მის კუნთებზე წყალი. როგორ ასველებდა მის სახე. წვეთები როგორ ჩაედინებოდნენ დაკუნთულ მკერდზე და კუბიკებად ჩაშლილ მუცელზე. ძალიან მინდოდა მეც შესვლა შიგნით. მაგრამ არვიცოდი რა რეაქცია ექნებოდა. არვიცოდი როგორ მიიღებდა ამას. იქნებ ეფიქრა რომ გუშინდელი ღამის მერე რაიმე მეტს მოველი. თავში ათასი აზრი მიტრიალებდა თუმცაღა ისეთი საყვარელი იყო დღეს მთელიდღე. ვერავინ იტყოდა რომ ის მე არმეკუთვნოდა.
გამოდის აბაზანიდან და წელსქვემოთ აქვს პირსახოცი შემოხვეული, გული გამალებით მიცემს ძალიან მინდა შევხედო შევაშტერდე შევეხო ჩავეხუტო. მინდა ისევ მოვეფერო. მაგრამ არაა... თავი ხელში უნდა ავიყვანო.
- შენ არ აპირებ დაძინებას? - მკითხა მან.
- მეც გადავივლებ წყალს და დავწვები. მანამდე დაწექი შენც. უნდა დაისვენო.
- კი მაგრამ წყლის გადავლება თუ გინდოდა ბარემ შემოსულიყავი ერთად გადაგვევლო.
- არა, როგორ. ჩასალაგეველი მქონდა ნივთები ჩავალაგე და ეხლა შემიძლია გადავივლო. შენ ნუ დამელოდები დაწექი უკვე.
ESTÁS LEYENDO
🔞დაუჯერებელი 2 კვირა (დასრულებული) პირველი ფიკი
Romanceჩანიოლი ქამბექამდე შვებულებაშია და სურს რამდენიმე ქვეყანა მოინახულოს. მათშორის საქართველო. სადაც გაიცნობს გოგოს რომელსაც ძაკიან დაუახლოვდება.