Pred mnohými rokmi kde viedol pokoj a mier vládli Mesiac a Slnko. Živli im pomáhali po ich boku. Zem, voda, vzduch, oheň, drevo a kov. Jeden deň sa Slnko s Mesiacom pohádali. Mesiac zistil že ak zabije Slnko a zmocní sa jeho schopností stane sa vládcom akáše. Slnko sa zľaklo a tak Mesiac uzavrelo do jaskyne, kde 10 rokov tvoril záporné živly a to chlad, tmu, nenávisť, strach, smrť. Tieto živly boli vytvorené umelo a so zlými úmyslami. A tak vypukla šesťročná vojna kde Slnko bojovalo proti mesiacu. Chlad proti teplu, tma proti svetlu, nenávisť proti láske, strach proti odvahe, smrť proti životu. Tí najmočneší vládcovia živlov sa stretli aby pomohli Slnku ale márne. Slnko vedelo že ak zomrie Mesiac tak by to znamenalo že sa zmocní akáše. Slnko nechcelo vládnuť akáši pretože vedela že by tu moc nezvládla. Poprosila najmočnejších vládcov živlov nech im odoberú schopnosti aby už ich nikto nezískal. Vládcovia živlov mali Slnko veľmi radi a nechceli aby bola nazmar, tak ju dali na svetlú oblohu kde sa cezdeň smeje na ľudí a hreje ich svojou láskou. Mesiac uväznili na tmavej oblohe s hviezdami, kde doteraz ľutuje svoje činy. Záporné živli stihli újsť. Kladné živli vedeli že sa raz vrátia. A tak moc slnka a mesiaca môže získať dievča a chlapec hodní tohto daru.
•~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•