Časť #2

8 3 0
                                    

Zobudila som sa na zazvonenie budíka. Unavená som ju vypla, šla sa osprchovať a umyť si zuby. Potom neviem ako ale ľahla som si na posteľ a zaspala. Keď som vstala pozrela sa na mobil, bolo 8:57 ( vyučovanie sa začína o 9:00). Naštartovaná som sa rozbehla ku skrini a obliekla som sa. Vzala som si okuliare a utekala do triedy. Pri behaní som si nevšimla stĺp a narazila naň. Keď som sa konečne spamätala bolo 8:59. Prišla som do triedy kde má už čakala triedna Joyová, Regina a jej kamarátky na mňa zazerali jak keby som som niekoho zabila a nejaký spolužiaci.
,,Pani Jessica Smith meškáte'' pozrela na mna prísnym pohľadom.
,, Prepáčte pani...''
,,Nechcem počuť žiadne výhovorky sadni si tam do zadu ku Johnovi" prerušila má svojim hlasom.
Sadla som si teda ku Johnovi. Ani sa na mňa nepozrel. Podľa mňa bol divný, aj keď si všetci myslia že je to najviac sexy boy na škole. Regina už začala na mňa pozerať nenávistnym pohľadom. Celú hodinu sme mali úvodnú napr. aké hodiny budeme mať:
-dejiny mágie
-veštenie
-lektvarológia
-lektvarológia v praxi
-obrana proti čiernej mágii
-čarodejológia v praxi
-telesná
-astrálne cestovanie
-cvičenie živlov
-bilinkárstvo
-kameňológia
Dokonca som si našla aj kamarátku. Volá sa Naty. Jej živel je oheň. Dokáže sa dotknúť ohňa bez toho aby ju to popálilo, vie zapáliť oheň pohľadom atd...
Keď konečne zazvonilo vzala som si tie ťažké knižky odniesť na izbu a šla nájsť knižnicu. Smerom ku knižnici som omylom narazila do Johna, tak že sme spadli. Naše pohľady sa stretli. Jeho krásne azúrovomodré oči, blonďavé mierne kučeravé vlasy boli neodolateľné. Keď sa postavil prekrútil očami a odišiel. Viem že to bola moja chyba ale nemusel byt taký hnusný. Naštvaná som konečne dorazila do knižnice ktorá bola dosť skromná čo má nepríjemne prekvapilo. Boli tam knižky o živloch, načo sú tie živly, ako získať  živel....Počkať ako zistiť živel? Opatrne som otvorila knižku. V nej bolo napísané: •Ak nemáte živel  pripravte si tieto materiály pretože ich budete potrebovať: pohár vody, kameň, sviečku,  pierko, kov, drevo/rastlinu . Ak máte tieto materiály....
Rýchlo som šla po materiály a pokračovala v čítaní.
•Začnite postupovať podľa pokynov. Uvolnite svoju mysleľ. Vypráznite svoje emócie a uzavrite sa do seba, aby ste to boli iba vy a vaše myšlienky.
Voda: skúste svojou mysľou vytvoriť bublinu z vody vznášajúcu sa nad pohárom
Skúšala som to asi 12 krát ale nič. Tak isto to dopadlo keď som sa snažila mysľou hýbať pierkom, zasvietiť sviečku, roztriasť kameňom, vypestovať z púčika kvet a zostaviť alebo primagnetizovať kov. Zúfalá som vrátila knižku do poličky. Už už som chcela opustiť miestnosť v tom sa otvorili nejaké dvere kde stalo ,, zakázaná časť knižnice, nevstupoval". Najprv som váhala či tam mám ísť alebo nie, ale rozhodla som to tam ísť preskúmať. Tá miestnosť bola stará a dosť v nej smrdelo. V strede knižnice boli dva stojány na knihy. Na jeden žiaril slnečný lúč a na druhý mesačný s trocha hviezdami. Podišla som ku knihe s mesačným lúčom. Otvorí iba vládca/kyňa mesiaca. Snažila som sa ju otvoriť ale márne. Prišla som ku knihe so slnečným svetlom. Otvorila som ju. Naraz sa začala triasť a žltý lúč vyšľahol že má až odhodilo a upadla som do bezvedomia. Keď som sa zobudila po 15 minútach ležala som na posteli. Spýtala som sa ako som sa tu ocitla Reginy. Tá sa iba zákerne usmiala a začala sa smiať.
,,Ležala si uprostred chodby, potom ta školník našiel a doniesol na izbu"
Regiine kamarátky sa pridali do smiechu. Bola som zmätená. Ako to že som ležala  na chodbe keď má to omráčilo v knižnici. Strašne má bolela hlava ale cítila som že je všetko inak...
•~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

✨Vyvolení✨Where stories live. Discover now