Časť #1

8 3 0
                                    

,,Jessica vstávaj!'' zvrieskla na mňa mama už asi po piaty krát. ,,Prijali ťa na najlepšie gymnázium čar a kúziel a ty si tu spíš!''. Vstala som a išla sa naraňajkovať. Mala som malinový jogurt a ovesné vločky. Väčšinou nejem raňajky, pretože nie som hladná. Umyla som si zuby, obliekla si čiernočervenosivé kockaté nohavice a sivý crop-top. Vlasy som si nechala rozpustené. Zbehla som dole po schodoch a rýchlo sa rozlúčila s mamou. Mamke až slza stiekla po líci taká bola na mňa hrdá. Vzala som si kufor a utekala nervózne vonku. Tam ma už čakala moja kamarátka Vicky. Ona má živel zeme. Dokáže hýbať rastlinami, rozprávať sa so zvieratami atď. (zemetrasenie dokáže iba vládca živlu zeme). ,,Poď už som obsadila miesto v buse''. Rozbehli sme sa k budú a sadli si. Smutne som sa pozrela na Vicky.
,,Neboj Jessica raz sa tie schopnosti musia objaviť, veď aspoň vieš tie základy''
,, Ale Vicky jak to že všetkým sa prejavili schopnosti už v 13-tich a znamienka čo ovládajú len mne nie?''
,,Nie si jediná ktorej sa neprejavili schopnosti''
,,Komu ešte nie?''
,,John''
,,On?! To nemyslíš vážne! Najviac sexy boy v meste ešte nema svoj živel resp. svoje schopnosti?''
,,No nie''
,, Ale úprimne sa čudujem že ma vzali na to gymnázium keď neviem poriadne čarovať nebyť pani Willsonovej tak tam nie som, nechápem prečo má tam tak strašne chce mať ''
,,Neboj ja ti verím že ich nájdeš''
Konečne sme tam prišli. To gymnázium bolo obrovské. Vyzeralo ako palác. Tri zlaté schodiská uprostred celej miestnosti pokrývali červené rubíny. Vedľa schodísk boli fontány, v ktorých tancovali víly.
Pani Willsonová nás vzala do obrovskej jedálne kde sme už mali napísané štítky so svojim menom a mali položené na stole svoje uniformy. Rozdelili sme sa podľa ročníka. Vicky bola o rok staršia, čiže sedela pri inom stole. Naraz všetko stíchlo riaditeľ sa postavil a po hodinovom príhovore sme sa konečne pustili do jedenia. Keď sme sa konečne najedli pani učiteľky nás rozdelili do izieb. Ja som bola na izbe s Ninou, Alexou, Reginou a Mabel. Všetky si vybrali tú najkrajšiu posteľ a mne ostala ta najdebilnejšie.

 Všetky si vybrali tú najkrajšiu posteľ a mne ostala ta najdebilnejšie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No super začiatok. Nevyzerali žeby ma mali veľmi v láske, tak som ostala radšej ticho. Nina mala živel drevo, Alex zem, Regina oheň a Mabel vzduchu.Aspoň čo som počula. Naraz sa má Regina s nechuťou spýtala aký mám živel.
,, Ešte nemam živel " povedala som zahanbene
,, Som si mohla myslieť,  nechápem ako ťa tu mohli prijať" začala sa smiať a pridali sa ku nej aj jej kamarátky.
So smútkom som sa otočila a šla sa vybaliť . Nakoniec som si ľahla do postele a začala rozmýšľať prečo nemám schopnosti.
•~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~•

✨Vyvolení✨Where stories live. Discover now