Bekerülés a Graffitisek közé

27 6 0
                                    

Út közben megismertem Jessica-t aki nagyon jófej, és elmesélte , hogy van amikor ő is szervez versenyeket , és ismeri az összes deszkást a városban.. Elmentünk egy kis szűk utcába, ahol minden tiszta sötétség volt.. Lépünk párat és Jack valamit mutat a kezével.. És miútán látta hogy nem tudom , miről van szó, elindult a sötétség felé, és akkor derült ki hogy az egy fekete ajtó volt..Sikeresen megérkeztünk a gördeszka versenyre.. Rajtam egy szürke póló volt, egy fekete felső, és egy fekete nadrág.. Jake az általános gördeszkás pulcsijával volt, Jessicán pedig egy piros kapisonos pulcsi volt fekete szűk farmerrel... A kis ajtó után egy lefele vezető lépcsőn mentünk tovább,ahol egy új ajtó volt.. Jack kinyította , és intett Jessica-nak hogy menjen.. Bementem az ajtón és annyi ember volt ott.. Mind olyan 15-25 között lehettek... Jessica elment valahova, Jack pedig intett , hogy akar mondani valamit .. Aztmondta hogy onnan tudom ,hogy egy ember deszkás vagy graffitis , hogy a deszkásoknak a csuklójuk alatt van egy gyíkos tetkó ... Jessica videózott, meg a pultnál beszélgettett a pultossal, én pedig csak néztem a versenyt, és a jobbnál jobb deszka trükköket..A verseny felénél kb egy magas kigyúrt ember intett nekem , hogy menjek oda.. Eleinte megíjedtem, de mégis odamentem.. Átvitt egy folyósón keresztül, és a folyósó végén leállt velem beszélgetni ...
- Hírét hallottam, hogy szeretnél Fűrészhez járni ! - mondta mély hanggal
- Igeen, szeretnék csatlakozni a graffitisek közé , és a pénz is jól fog -mondtam izgatottan
- Megígéred , hogy végig viszed mind az 50-en küldetést?
- Igen.. Megpróbálom! - mondtam remélve
- Várj meg itt.. Pár perc és jövök.. Elhozom neked a 3 Sprayt, és az alkalmazást is mindjárt rátelepítem a telódra !
- Oké .. Megvárlak - mondtam
Már eltelt 5 perc, de még semmi sehol .. Nemtudtam , hogy mit csináljak,maradjak még vagy sem, keressem meg Jacket és Jessicat , vagy menjek el szimplán? Nemtudtam, de valami módon mégis úgyvoltam vele hogy megvárom azt az embert..
Még egy jó 5 perc után megérkezett , és hozott egy fekete fílcet , egy pirosat, egy zöldet , egy hátizsákot, és egy papírkát.. Aztmondta, hogy írjam le a Graffitis Tag-em, hogy majd feltudják ismerni a műveimet.. Elvettem a papírt , amit hozott és úgygondoltam kétszínnel fogok dolgozni, ha már ennyi filcet lehozott.. Megrajzoltam a betüket feketével, és pirossal körülötte , a fekete részeknél, rajzoltam folyásokat, hogy úgy tünjőn , mintha lefojna a festék , mikor kész lettem átadtam neki, ezt a papírkát

 Megrajzoltam a  betüket feketével, és pirossal körülötte , a fekete részeknél, rajzoltam folyásokat, hogy úgy tünjőn , mintha lefojna a festék , mikor kész lettem átadtam neki, ezt a papírkát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megnézte a rajzomat, és elcsudálkozott ..
Csodálkozó szemmel nézett rám, és megkérdezte :
- Honnan vetted ezt a betűstílust, hol láttal ilyet?

A KÜLDETÉSWhere stories live. Discover now